تصاویر گوشی گلکسی C9 سامسونگ پیش از رونمایی به بیرون درز کرد

اطلاعات راجع به گوشی هوشمند آینده شرکت سامسونگ، گلکسی C9، در هفته های اخیر مرتباً در حال دست به دست شدن بود. تصاویر این گوشی هوشمند دیروز قبل از رونمایی آن توسط TENAA به بیرون درز کرد. گلکسی (C9 (SM-C9000، مجوز TENAA را در چین دریافت کرده و استیو همراستوفر توانسته از طریق همین مستندات به […]

اطلاعات راجع به گوشی هوشمند آینده شرکت سامسونگ، گلکسی C9، در هفته های اخیر مرتباً در حال دست به دست شدن بود. تصاویر این گوشی هوشمند دیروز قبل از رونمایی آن توسط TENAA به بیرون درز کرد. گلکسی (C9 (SM-C9000، مجوز TENAA را در چین دریافت کرده و استیو همراستوفر توانسته از طریق همین مستندات به تصاویر این گوشی دست یابد. با توجه به این عکس‌ها و تصاویری که پیش‌تر از این گوشی هوشمند فاش شده بود، به نظر می‌رسد که این گوشی مجهز به یک سیستم آنتن جدید با سه خط نازک در بالا و پائین و با رنگی مشابه با بدنه پشت گوشی است. همچنین دوربین بههمراه فلش LED دوگانه در قسمت پشتی بدنه آلومینیومی طلایی رنگ آن دیده می‌شود.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 6 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 1080 پیکسل در کنار دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت دستگاه باشد. پردازنده اسنپ‌دراگون 652، رم 6 گیگابایتی و حسگر اثر انگشت دیگر خصوصیاتی است که این گوشی از آن بهره خواهد برد. به هر حال این امکان نیز وجود دارد که عرضه این گوشی تنها به بازارهای چین محدود شود.

 

a

 

b

c

d

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال