گوشی گلکسی J1 Ace Neo سامسونگ با نمایشگر 4.3 اینچی و رم یک گیگابایتی رسما معرفی شد

روز گذشته بود که سامسونگ از گوشی موسوم به گلکسی J Max رونمایی کرد و حالا وب‌سایت رسمی این شرکت در آفریقای جنوبی خبر از گوشی پایین‌رده‌ی جدیدی می‌دهد که J1 Ace Neo نام گرفته و دارای نمایشگری 4.3 اینچی Super AMOLED و رزولوشن 480 در 800 است. سامسونگ در گوشی جدید خود، J1 Ace Neo، […]

روز گذشته بود که سامسونگ از گوشی موسوم به گلکسی J Max رونمایی کرد و حالا وب‌سایت رسمی این شرکت در آفریقای جنوبی خبر از گوشی پایین‌رده‌ی جدیدی می‌دهد که J1 Ace Neo نام گرفته و دارای نمایشگری 4.3 اینچی Super AMOLED و رزولوشن 480 در 800 است.

سامسونگ در گوشی جدید خود، J1 Ace Neo، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی را به همراه 1 گیگابایت رم گنجانده است؛ فضای داخلی این گوشی تنها 8 گیگابایت بوده که از این میان، 4.4 گیگابایت به طور کامل در دسترس کاربر قرار گرفته که البته فضای داخلی گوشی توسط کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی قابل افزایش است. سنسوری 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی گلکسی J1 Ace Neo تعبیه شده و دوربین جلوی گوشی را هم سنسوری 2 مگاپیکسلی تشکیل داده است.

در زیر قاب این گوشی، غول‌ کره‌ای تبار دنیای تکنولوژی باتری با ظرفیت 1900 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده که در صورت به اتمام رسیدن آن، می‌توان حالت ذخیره‌ی باتری Ultra Power را فعال کرد. دیگر اطلاعات مربوط به این گوشی نظیر زمان عرضه، قیمت و نسخه‌ی اندروید در دسترس قرار نگرفته و باید منتظر اطلاعات رسمی بیشتر از سوی سامسونگ بود. بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ این گوشی را در اکثر مناطق عرضه کند و احتملا این گوشی تازه‌وارد تنها محدود به چند بازار می‌شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال