گوشی Samsung Galaxy J3 2017 مجوز FCC را دریافت کرد

گوشی‌هوشمند گلکسی J3 2017 سامسونگ به تازگی مورد توجه زیادی قرار گرفته و در حالی که هنوز سامسونگ این گوشی ارزان‌قیمت را به صورت رسمی معرفی نکرده به نظر می‌آید که تقریبا تمامی اطلاعات این گوشی فاش شده است. گوشی‌هوشمند پایین‌رده‌ی شرکت سامسونگ تاکنون در بسیاری از بنچمارک‌ها دیده شده و حالا به تازگی بر […]

گوشی‌هوشمند گلکسی J3 2017 سامسونگ به تازگی مورد توجه زیادی قرار گرفته و در حالی که هنوز سامسونگ این گوشی ارزان‌قیمت را به صورت رسمی معرفی نکرده به نظر می‌آید که تقریبا تمامی اطلاعات این گوشی فاش شده است.

گوشی‌هوشمند پایین‌رده‌ی شرکت سامسونگ تاکنون در بسیاری از بنچمارک‌ها دیده شده و حالا به تازگی بر روی کمیسیون فدرال ارتباطات کشور آمریکا (FCC) دیده شده است. مهم‌ترین مساله در مورد این گوشی در FCC این است که دو نسخه‌ی متفاوت از آن به ثبت رسیده است. یکی از این نسخه‌ها شماره ساخت SM-J330F را با خود یدک می‌کشد و دیگری شماره ساخت SM-J330DS را دارد. مهم‌ترین تفاوت میان این دو در تعداد سیم‌کارت‌های آن‌ها است که به نظر می‌رسد نسخه‌ی اول تک سیم‌کارته بوده و نسخه‌ی دوم به دو سیم‌کارت مجهز خواهد شد.

علاوه بر مورد گفته شده، هر دو گوشی مشخصه‌های فنی یکسانی را خواهند داشت و احتمالا هر دو با نسخه‌ی اندروید نوقا راهی بازار خواهند شد. همان‌طور که در دیگر شایعات نیز داشتیم، گلکسی J3 2017 سامسونگ به چیپست اگزینوس 7570 مجهز خواهد شد که دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی خواهد بود. از دیگر مشخصه‌های این دو گوشی می‌توان به حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی اشاره کرد.

سامسونگ برای این گوشی نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی را در نظر گرفته و علاوه بر سنسور 12 مگاپیکسلی دوربین اصلی، سنسوری 5 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی گوشی تعبیه کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال