گزارش: گلکسی نوت 6 سامسونگ ضد آب بوده و به اسکنر عنبیه مجهز خواهد بود

طی روزهای گذشته اطلاعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه گلکسی نوت جدید سامسونگ، برای اولین بار در میان تلفن های هوشمند با حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین می‌دانیم که این فبلت پرچم‌دار، دارای نمایشگر 5.8 اینچی QHD، دوربین پشتی 12 مگاپیکسل (با سنسور ایزوسل جدید سامسونگ) و حافظه داخلی 64و 128 […]

طی روزهای گذشته اطلاعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه گلکسی نوت جدید سامسونگ، برای اولین بار در میان تلفن های هوشمند با حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

همچنین می‌دانیم که این فبلت پرچم‌دار، دارای نمایشگر 5.8 اینچی QHD، دوربین پشتی 12 مگاپیکسل (با سنسور ایزوسل جدید سامسونگ) و حافظه داخلی 64و 128 گیگابایت (براساس برخی شایعات، احتمالا نسخه 256 گیگابایتی نیز وجود داشته باشد) معرفی خواهد شد.

اما حالا با لو رفتن یک سری اطلاعات جدید، احتمال می‌رود این تلفن هوشمند با کسب استاندارد IP68 در مقابل نفوذ آب تا عمق 1.5 متر و برای مدت 30 دقیقه مقاوم خواهد بود که این مساله، امکان بسیار خوبی را به سایر امکانات این تلفن هوشمند اضافه می‌کند. همچنین از دیگر مشخصات لو رفته، احتمالا شاهد استفاده از اسکنر عنبیه چشم نیز در این گوشی خواهیم بود.

از دیگر نکاتی که در این گزارش به آن اشاره شده، احتمال معرفی این تلفن هوشمند در ماه ژوئن است که نمی‌توان آن را با قطعیت پذیرفت، زیرا سری گلکسی نوت سامسونگ معمولا دو ماه دیرتر و در ماه آگوست هر سال میلادی معرفی می‌شوند.

به‌هرحال شایعات همیشه قبل از معرفی پرچمداران هر شرکت وجود دارند و تا معرفی رسمی این فبلت قدرتمند سامسونگ، نمی‌توان هیچ یک از مشخصات گفته شده را با قطعیت پذیرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال