گلکسی نوت 7 سامسونگ احتمالا با اندروید N عرضه نمی‌شود

اخیرا اخبار زیادی در رابطه با گلکسی نوت 7 سامسونگ (طبق انتظارات و شایعات گفته می‎شود نسل بعدی سری گوشی‎های نوت سامسونگ، نوت 6، در عوض نوت 7 نامیده خواهد شد) شنیده می‎شود و انتظاری جز این هم نمی‎رود چون کمتر از دو ماه دیگر باید شاهد عرضه‎ی این گوشی باشیم. امروز شاهد بروز اطلاعاتی […]

اخیرا اخبار زیادی در رابطه با گلکسی نوت 7 سامسونگ (طبق انتظارات و شایعات گفته می‎شود نسل بعدی سری گوشی‎های نوت سامسونگ، نوت 6، در عوض نوت 7 نامیده خواهد شد) شنیده می‎شود و انتظاری جز این هم نمی‎رود چون کمتر از دو ماه دیگر باید شاهد عرضه‎ی این گوشی باشیم.

امروز شاهد بروز اطلاعاتی در رابطه با تایید اسم این گوشی به صورت نوت 7 بودیم و یک تصویر از نمونه‎ی ابتدایی این گوشی در محیط وب منتشر شده است. تمامی این اخبار جدید اشاره به این حقیقت دارند که سامسونگ در حال حاضر در حل محک زدن واحد‎های نوت 7 با اندروید 6.0.1 مارشملو و نه اندروید N، است.

تصاویری که در زیر مشاهده می‎کنید اشاره به شماره مدل Samsung SM-N930A دارد که باید نسخه‎ی قراردادی نوت بعدی شرکت سامسونگ با اپراتور مخابراتی AT&T باشد (از این نظر که نوت 5 دارای شماره مدل SM-N920A است). مشخص است که این دستگاه دارای آخرین نسخه از سیستم‎عامل اندروید یعنی مارشملو و نه نسخه‎ی پیش‎نمایش N است که گوگل وعده‎ی معرفی نسخه‎ی نهایی آن را برای تابستان امسال داده است. زمانی که این غول دنیای جستجو یک سال زودتر در سال 2015 اولین نسخه‎ی پیش‎نمایش توسعه‎دهندگان اندروید N خود را معرفی کرد، بسیاری از افراد امیدوار بودند که پرچم‎دار سامسونگ در ماه پائیز سال آینده (نوت 7) از همان ابتدا دارای این نسخه از اندروید خواهد بود. ولی حالا، این امر به قطعیت نخواهد پیوست.

به هرحال، با ارائه‎ی نوت 7 از سوی سامسونگ باید انتظار یک هیولای پیشرفته را در بحث مشخصات فنی داشته باشیم که احتمالا دارای چیپست اسنپ‎دراگون 823 هنوز مشاهده نشده، 6 گیگابایت رم و یک صفحه‎ی نمایش دو لبه خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال