گلکسی اس 6 اج سامسونگ جان یک شهروند فرانسوی را در حمله تروریستی نجات داده است

حملات تروریستی که در روز جمعه در شهر پاریس اتفاق افتاد منجر به زخمی شدن افراد زیادی و مرگ 160 تن گردید. شاید اگر گلکسی اس 6 اج سامسونگ نبود، تعداد کشته‌ها به یک نفر بیشتر می‌شد. بنا به اظهارات سایت رسانه‌ای فرانسه فردی به نام Sylvester در خارج از سالن Stade de France که […]

حملات تروریستی که در روز جمعه در شهر پاریس اتفاق افتاد منجر به زخمی شدن افراد زیادی و مرگ 160 تن گردید. شاید اگر گلکسی اس 6 اج سامسونگ نبود، تعداد کشته‌ها به یک نفر بیشتر می‌شد. بنا به اظهارات سایت رسانه‌ای فرانسه فردی به نام Sylvester در خارج از سالن Stade de France که مسابقه فوتبال هیجان‌انگیز بین دو تیم فرانسه و آلمان در حال برگزاری بود، به سر می‌برد. در شرایطی که ورزشگاه مملو از 80 هزار نفر تماشاگر بود که رئیس‌جمهور فرانسه، فرانسیس اولاند، نیز در میان آن‌ها قرار داشت، صدای انفجار توسط برخی از تماشاگران، بازیکنان و همچنین رسانه‌های پخش‌کننده فوتبال به گوش رسید.

در خارج از ورزشگاه یک بمب انتحاری توسط شلیک یک فرد مسلح منفجر گردید و قطعه‌ای از این بمب به “سیلوستر” اصابت کرد. در شرایط عادی زندگی او به پایان می‌رسید و یک نفر به آمار تلفات افزوده می‌شد اما از آنجا که بخت با او یار بود، این ترکش به گوشی گلکسی اس 6 اج وی برخورد کرد و او را از مرگ حتمی نجات داد. هرچند تلفن او به شدت آسیب دیده ولی آنچه مسلم است امکان جایگزین نمودن یک تلفن دیگر بسیار رضایت‌بخش خواهد بود در شرایطی که می‌توانست این ترکش به قیمت جان او تمام شود.

جالب است که گوشی‌های هوشمند و رسانه‌های اجتماعی بخش عمده‌ای از داستان را پوشش داده‌اند. شخص دیگری نیز در سالن تئاتر Bataclan ویدئویی از کشته‌شدن بیش از 100 نفر در هنگام برگزاری کنسرت گروه متالیک را طی یک توئیت منتشر نموده است. تصاویر هولناک دیگری از این وقایع نیز موجود است که توسط دوربین‌های تلفن همراه افراد تصویربرداری شده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال