تصویر لو رفته از جعبه‌ گلکسی S7 اج سامسونگ، مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند را نشان می‌دهد

تنها چندساعت تا رونمایی رسمی سامسونگ از پرچم‌داران امسال خود، یعنی سری گلسی S7 باقی مانده است و تا این لحظه شایعات و اخبار متعددی راجع به این محصولات منتشر شده است. حال در تصویری از جعبه گلکسی S7 اج لو رفته که درآن به صورت واضح مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری این گوشی قابل رویت است. […]

تنها چندساعت تا رونمایی رسمی سامسونگ از پرچم‌داران امسال خود، یعنی سری گلسی S7 باقی مانده است و تا این لحظه شایعات و اخبار متعددی راجع به این محصولات منتشر شده است. حال در تصویری از جعبه گلکسی S7 اج لو رفته که درآن به صورت واضح مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری این گوشی قابل رویت است.

بر اساس مشخصات قید شده در پشت جعبه، گلکسی S7 اج دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپرامولد با رزولوشن QHD یعنی 1440 در 2560 پیکسل بوده و از یک پردازنده هشت هسته‌ای به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود.

eIHzz9g

دوربین اصلی این گوشی Dual Pixel بوده و سنسوری 12 مگاپیکسلی خواهد داشت. گفتنی است شرکت کنون دارای سنسورهای Dual Pixel بوده که بهترین دقت و سریع‌ترین فوکوس را به لطف تکنولوژی خود که بجای استفاده از چندین نقطه ثابت برای فوکوس، از 80 درصد مساحت منظره‌یاب برای این امر استفاده می‌کند، برای کاربران به ارمغان می‌آورد. همچنین یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم در جلوی دستگاه به منظور ثبت تصاویر سلفی و مکالمه تصویری تعبیه شده است.

ظاهرا این گوشی دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار بوده که این موضوع رو جعبه قید شده است. بازهم در مورد درگاه کارت حافظه میکرو‌اس‌دی اطلاعاتی قید نشده؛ اما این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کرده و دارای KNOX خواهد بود.

شایان ذکر است که تاکنون تصاویر دستکاری شده زیادی منتسب به جعبه‌ گوشی‌های مختلف را دیده‌ایم که اصطلاحا فتوشاپ شده‌اند که به همین خاطر هم نمی‌توان به مشخصات قید شده روی جعبه به تصویر کشیده شده در این عکس نیز استناد کرد. باید منتظر ماند و دید که در کنفرانس خبری سامسونگ که ساعت 21:30 امشب به وقت تهران برگزار خواهد شد، بار رونمایی این شرکت از محصولات خود، چقدر ز این مشخصات حقیقت خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال