انتظارها به پایان رسید؛ گلکسی S7 سامسونگ رسما رونمایی شد

سرانجام انتظارها به پایان رسید و چشم طرفداران شرکت محبوب سامسونگ به جمال گلکسی اس 7 روشن گردید و البته برای کسانی که پیش از این پیگیر اخبار و شایعات مربوط به این پرچم‌دار کهکشانی سامسونگ بوده‌اند، مشخصات سخت‌افزاری آن زیاد غافلگیر کننده نبود چراکه در شایعات مختلف بارها و بارها این مشخصات اعلام شده […]

سرانجام انتظارها به پایان رسید و چشم طرفداران شرکت محبوب سامسونگ به جمال گلکسی اس 7 روشن گردید و البته برای کسانی که پیش از این پیگیر اخبار و شایعات مربوط به این پرچم‌دار کهکشانی سامسونگ بوده‌اند، مشخصات سخت‌افزاری آن زیاد غافلگیر کننده نبود چراکه در شایعات مختلف بارها و بارها این مشخصات اعلام شده بودند.

Galaxy-S7-and-S7-edge-official-press-shots

پرچم‌دار سامسونگ از یک صفحه نمایش 5.1 اینچی سوپرامولد با رزولوشن QHD برخوردار بوده و قدرت خود را از آخرین و قدرتمندترین چیپست اسنپ‌دراگون یعنی اسنپ‌دراگون 820 می‌گیرد. این دستگه از یک دوربین اصی با سنسور 12 مگاپیکسلی بهره‌مند بوده که در شرایط نوری کم، تصاویر قهرمانانه از خود به جای می‌گذارد. چشم‌بادامی‌های کره‌ای درگاه کارت حافظه میکرو‌اس‌دی را به این گوشی باز گردانده‌اند که به وسیله آن می‌توانید فضای ذخیره‌سازی گوشی را تا 200 گیگابایت ارتقا دهید. خوشبختانه گلکسی اس 7 با یک باتری بزرگ‌تر نسبت به قبل با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعتی به میدان آمده است.

Galaxy-S7-and-S7-edge-official-press-shots (3)

این پرچم‌دار چیز جدیدی را به ارمغان نیاروده و نسبت به پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 تغییر چندانی نکرده است. البته این موضوع در نگاه اول بوده و با دقت بیشتر در می‌یابیم که لبه‌های دستگاه برای جای‌گیری بهتر در دست کاربران، بیشتر منحنی شده است.

سامسونگ در محصول تازه‌نفس خود ویژگی‌های اضافی دیگری را هم گنجانده است که مهم‌ترین آن‌ها گواهی IP68 بوده که مقاومت دستگاه را دربرابر آب و گردوغبار تضمین می‌کند که بر همین اساس هم دیگر نگران افتادن گوشی درون آب نخواهید بود.

اندروید 6 مارشملو، 4 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، ابعاد 142 در 69.6 در 7.9 میلیمتر و وزن 152 گرمی سایر مشخصات گلکسی اس 7 را تشکیل خواهند داد.

ویژگی جدیدی که سامسونگ به این گوشی اضافه کرده است قابلیت Always On- همیشه روشن است که از این طریق نمایشگر گوشی همیشه اطلاعات پیاه دستگاه نظیر ساعت، تقویم و یا اعلانات را در هنگامی که دستگاه در حالت استندبای است، به نمایش خواهد گذاشت، بدون اینکه نیاز باشد نمایشگر را روشن کنیم. گفتنی است مصرف باتری در این قابلیت بسیار پایین بوده و هنگامی که دستگاه را در جیب خود بگذارید، قابلیت همیشه روشن نیز غیرفعال خواهد شد.

شایان ذکر است که سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس 7 را در 11 مارس روانه بازار کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال