عرضه گلکسی S7 آبی رنگ از 28 آبان‌ماه آغاز می‌شود

سامسونگ اواخر ماه گذشته تایید کرد که به زودی گلکسی S7 Edge آبی مرجانی را در امریکا عرضه خواهد کرد، اما اعلام نکرد دقیقا چه تاریخی و از چه طریقی در دسترس خواهد بود. اگرچه قبل از اینکه سامسونگ S7 Edge آبی مرجانی با مارک Verizon را تایید کند، عکسی از این گوشی هوشمند منتشر […]

سامسونگ اواخر ماه گذشته تایید کرد که به زودی گلکسی S7 Edge آبی مرجانی را در امریکا عرضه خواهد کرد، اما اعلام نکرد دقیقا چه تاریخی و از چه طریقی در دسترس خواهد بود.

اگرچه قبل از اینکه سامسونگ S7 Edge آبی مرجانی با مارک Verizon را تایید کند، عکسی از این گوشی هوشمند منتشر شده بود. سه عامل فروش عمده در کشور امریکا برای فروش این دستگاه درنظر گرفته شده‌اند.

یکی از این مراکز، AT&T، که به تازگی به عنوان محصولات جدید، این تلفن‌ها به سایت‌شان اضافه شده است. البته در حال حاضر نمی‌توانید خرید کنید، اما می‌توانید الان سفارش دهید و دو هفته دیگر آن را تحویل بگیرید. به گفته AT&T، از 18 تا 22 نوامبر گلکسی S7 Edge آبی مرجانی را وارد خواهد کرد، اما تاریخ حمل و نقل ممکن است تغییر کند. خبر خوب این است که گزینه‌های متعددی برای خرید دارید، برای مثال قیمت خرده‌فروشی 794.99 دلار.

همچنین، می‌توانید این تلفن را به طور اقساطی آن را خریداری کنید و به مدت 30 ماه، هر ماه 26.50 دلار پرداخت کنید، البته شرایط دیگری نیز به زودی در دسترس قرار می‌گیرد. به خاطر داشته باشید که نسخه آبی رنگ گلکسی S7 هم قیمت با رنگ‌های دیگر این مدل است.

حتی اگر این مدل گوشی سامسونگ گلکسی به زودی عرضه نشود، AT&T قبل از تعطیلات روز شکرگذاری که همه به دنبال خرید وسایل ارزان هستند، این گوشی‌ها را وارد خواهد کرد و این کار در فروش این کمپانی نیز موثر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال