گلکسی اس 7 اج سامسونگ حالا به عنوان پر فروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2016 در نظر گرفته میشود

گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ در نهایت دیروز طی مراسمی رسمی در شهر نیویورک معرفی شد. همان طور که انتظار می‌رفت این فبلت دارای ویژگی‌های بسیار جشمگیر و مناسبی است. اما در کنار آن براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت Strategy Analytics، پیش بینی می‌شود در نیمه اول سال 2016 میلادی 13.3 میلیون واحد گلکسی […]

گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ در نهایت دیروز طی مراسمی رسمی در شهر نیویورک معرفی شد. همان طور که انتظار می‌رفت این فبلت دارای ویژگی‌های بسیار جشمگیر و مناسبی است. اما در کنار آن براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌سایت Strategy Analytics، پیش بینی می‌شود در نیمه اول سال 2016 میلادی 13.3 میلیون واحد گلکسی اس 7 اج سامسونگ به فروش برسد.

این شرکت تحقیقاتی در ادامه اذعان داشته است که این آمار بالا به دلیل نمایشگر خمیده این گوشی که کاربران بسیار زیادی را از این رو به سمت خود جلب می‌کند و در کنار آن گستردگی بسیار بالای توان توزیع محصولات توسط این شرکت کره‌ای به سرتاسر دنیا، رابط کاربری بسیار مناسب و همچنین برند آشنای این گوشی هوشمند در میان مردم است. البته موردی که این شرکت به آن اشاره نکرده است مربوط به این موضوع می‌شود که در ایالات متحده با خریداری یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس، یک هدیه بسیار ارزشمند نیز به کاربران تعلق خواهد گرفت.

البته بهتر است بدانید که این هدایا تنها در اولین ماه فروش این گوشی و از طرفی در بین چهار اپراتور سیم کارت این منطقه ارائه می‌شد. در حقیقت در این پرو‌زه با خریداری یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس 7، نسخه دیگری از این سری به شما هدیه داده می‌شد. در تاریخ فروش گوشی های هوشمند در این منطقه، اجرای همچنین پروژه‌ای تا به امروز وجود نداشته است. علاوه بر آن با خریداری این سری از گوشی‌ها به هر کاربر یک عدد هدست Gear VR سامسونگ و همچنین یک سال حساب کاربری Netflix به صورت رایگان نیز ارائه می‌شد.

اما این پایان داستان نیست. سه گوشی برتر این شرکت در طی نیمه اول سال میلادی 2016 در سرتاسر دنیا به فروش رسیدند. احتمال می‌دهیم نسخه 2016 گوشی گلکسی J2 سامسونگ در رده دوم قرار گرفته و 13 میلیون واحد فروش داشته باشد. این در حالی است که گلکسی اس 7 در رده سوم قرار گرفته و احتمالا 11.8 میلیون واحد از آن به فروش برسد.

بر همین اساس در نیمه اول سال میلادی کنونی سامسونگ با فروش این سه گوشی در حالت کلی 38.1 میلیون گوشی هوشمند را به فروش رسانده است. البته بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که تمامی آمارهای مربوط به این بخش، پیش‌بینی ما از آمار فروش این شرکت است. اما در هر صورت دور از انتظار هم نخواهد بود.

بازارهای کشور چین محل بسیار مناسبی برای فروش گوشی‌های این شرکت کره‌ای به حساب می‌آیند. البته با این حال شرکت Oppo نیز در این بازار دارای سهم بسیار بزرگی بوده و حتی جالب است بدانید که در سه ماهه دوم میلادی کنونی در مقایسه با سال 2015، به میزان 137 درصد در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند این کمپانی چینی رشد دیده می‌شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال