گلکسی اس 7 نیز مجهز به درگاه یو‌اس‌بی Type-C خواهد شد

سامسونگ در اوایل سال میلادی آینده از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی می‌کند و با وجود اینکه نسبتا زمان زیادی تا رونمایی رسمی مانده، کم‌کم شایعات مربوط به این پرچمدار بر روی وب‌سایت‌های خبری قرار می‌گیرد. از شایعات گذشته مربوط به این گوشی‌ می‌توان به خبرهای مربوط به چیپست گلکسی اس7 اشاره کرد که هنوز مشخص […]

سامسونگ در اوایل سال میلادی آینده از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی می‌کند و با وجود اینکه نسبتا زمان زیادی تا رونمایی رسمی مانده، کم‌کم شایعات مربوط به این پرچمدار بر روی وب‌سایت‌های خبری قرار می‌گیرد. از شایعات گذشته مربوط به این گوشی‌ می‌توان به خبرهای مربوط به چیپست گلکسی اس7 اشاره کرد که هنوز مشخص نیست سامسونگ از چه نوع چیپستی در گلکسی اس7 استفاده کند. احتمال اینکه سامسونگ از اسنپدراگون 820 یا چیپست اختصاصی اکزینوس در این گوشی استفاده کند بسیار بالا بوده و ممکن است همانند نسخه‌های قبلی هر دو نوع چیپست را بسته به مناطق مختلف جغرافیایی عرضه کند.

حال منابع معتبری شایعه‌ی جدیدی را منتشر کرده‌اند که براساس آن سامسونگ قطعا در گلکسی اس7 از درگاه یو‌اس‌بی Type-C استفاده می‌کند. باتوجه به اینکه گوشی‌های هوشمند امروزی با سرعت بالایی درحال به‌کار‌گیری این درگاه هستند ، قرار گرفتن درگاه یو‌اس‌بی Type-C در پرچمدار آینده‌ی سامسونگ نباید باعث تعجب ما شود. همان‌طور که می‌دانید درگاه یو‌اس‌بی Type-C از مزیت‌های فراوانی برخوردار است. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به سریع‌تر شارژ شدن گوشی و انتقال فایل‌ها در صورت استفاده از یو‌اس‌بی 3.0 (بر خلاف وان پلاس 2) اشاره کرد.

از دیگر شایعات منتشر شده در مورد پرچمدار آینده‌ی سامسونگ می‌توان به استفاده از فناوری تاچ سه‌بعدی در گلکسی اس7 برای رقابت با آیفون 6اس اپل اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود سامسونگ از آلیاژ نقره در گلکسی اس7 استفاده می‌کند تا شاهد اولین گوشی تمام فلزی از این شرکت کره‌ای باشیم. باید دید کدام یک از شایعات منتشر شده در دنیای مجازی به واقعیت می‌پیوندند هر چند هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال