عرضه گلکسی اس 8 ارغوانی رنگ تایید شد

وب‌سایت برزیلی Submarino طی برگزاری نظرسنجی وجود رنگ ارغوانی رنگ گلکسی اس 8 را تایید کرد. در نظرسنجی قرار داده شده در این وب‌سایت، رنگ مورد علاقه‌ی کاربران قرار داده شده که در کنار رنگ‌های مشکی و نقره‌ای، رنگ ارغوانی نیز دیده می‌شود. پیش از این نیز شایعاتی در مورد استفاده‌ی سامسونگ از رنگ ارغوانی در گلکسی […]

وب‌سایت برزیلی Submarino طی برگزاری نظرسنجی وجود رنگ ارغوانی رنگ گلکسی اس 8 را تایید کرد. در نظرسنجی قرار داده شده در این وب‌سایت، رنگ مورد علاقه‌ی کاربران قرار داده شده که در کنار رنگ‌های مشکی و نقره‌ای، رنگ ارغوانی نیز دیده می‌شود.

پیش از این نیز شایعاتی در مورد استفاده‌ی سامسونگ از رنگ ارغوانی در گلکسی اس 8 منتشر شده بود. علاوه بر این، رنگ ارغوانی برای گوشی گلکسی اس 4 نیز در نظر گرفته شده بود اما این رنگ تاکنون برای گوشی‌های سری S سامسونگ مورد استفاده قرار نگرفته است.

گلکسی اس 8 سامسونگ که در ماه آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود با قابلیت‌های منحصربه‌فردی روانه بازار خواهد شد. سامسونگ به احتمال زیاد از رنگ‌های مختلفی برای این گوشی رونمایی می‌کند و بستگی به مناطق مختلف، احتمالا شاهد نسخه‌های متفاوتی از این گوشی در رنگ‌های متنوع خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال