نتایج تست باتری گلکسی +S8 منتشر شد

بر کسی پوشیده نیست که گوشی +Galaxy S8 سامسونگ، دستگاه فوق‎العاده‎ای با داشتن طراحی، دوربین و عملکرد بی‎نظیر بوده، ولی توانایی این گوشی در بحث مصرف باتری به چه نحو است؟ به‎هرحال این گوشی بایستی به مدیریت وظایف کاربر در یک نمایشگر 6.2 اینچی بپردازد و از چیپست بسیار توانمندی نیز استفاده می‎کند (در این […]

بر کسی پوشیده نیست که گوشی +Galaxy S8 سامسونگ، دستگاه فوق‎العاده‎ای با داشتن طراحی، دوربین و عملکرد بی‎نظیر بوده، ولی توانایی این گوشی در بحث مصرف باتری به چه نحو است؟

به‎هرحال این گوشی بایستی به مدیریت وظایف کاربر در یک نمایشگر 6.2 اینچی بپردازد و از چیپست بسیار توانمندی نیز استفاده می‎کند (در این تست باتری، مدل دارای چیپست اگزینوس 8895 محک زده شد است)، دو فاکتوری که به صورت بالقوه شارژ زیادی مصرف می‎کنند.

باتری این گوشی تحت تست‎های استانداد و شرایط یکسانی با رقبا محک زده شده است یعنی: میزان روشنایی صفحه نمایش 200 نیت تنظیم شده که حد معمول برای استفاده در محیط آزاد است. خوشبختانه، عملکرد پرچم‎دار سامسونگ در این بخش بسیار خوب بوده حتی اگر در بالای جدول قرار نگیرد، اما یقینا امتیاز آن بالاتر از سطح متوسط است. توجه داشته باشید این ارزیابی در رزولوشن +Full HD صورت گرفته است.

تست عمر باتری گوشی +Galaxy S8 دقیقا آمار 8 ساعت را نشان می‎دهد. اگر بخواهیم مقایسه کنیم گلکسی اس 7 اج امتیاز 7 ساعت و 18 دقیقه را به دست می‎آورد تا مشخص شود سامسونگ موفق به بهبود عملکرد محصول فعلی خود در مقایسه با نسل قبلی آن شده است. +S8 حتی بهتر از گوشی‎های Google Pixel XL و OnePlus 3T ظاهر می‎شود ولی آیفون 7 پلاس اپل عملکرد بهتری دارد.

ترکیب +Galaxy S8 و باتری 3500 میلی‎آمپرساعتی آن بسیار خوب جواب داده است. با وجود آن‎که بعضی از افراد می‎‎ترسیدند باتری با این گنجایش تضمینی برای عملکرد عالی آن نباشد، ولی مشاهده می‎کنیم که سامسونگ به خوبی جواب آن‎ها را داده است.

بایستی اشاره کنیم، گوشی‎های ارزان‎قیمت‎تر به خصوص آن‎هایی که از سیستم روی چیپ 14 نانومتری اسنپ‎دراگون 625 استفاده می‎کنند، عملکرد بسیار خوبی در بحث عمر باتری دارند. اما +Galaxy S8 پردازنده‎ی به مراتب قوی‎تری دارد که بایستی به مدیریت رزولوشن بالاتری بپردازد و اگر بخواهیم آن‎ را با رقبای پرچم‎دار مقایسه کنیم یقینا جزو بهترین‎ها واقع می‎شود. با وجود چنین گوشی کاربر می‎تواند اطمینان داشته باشد که به خوبی روز شلوغ خود را سپری کرده و حتی شارژ باتری تمام نشده باشد که یقینا باعث آسودگی خاطر می‎شود.

جنبه‎ی مهم دیگر استفاده از باتری زمانی است که طول می‎کشد به طور کامل از 0 به 100 درصد شارژ برسد. گوشی +Galaxy S8 از فناوری شارژ سریع سازشی سامسونگ پشتیبانی می‎کند تا در عرض تنها 1 ساعت و 40 دقیقه به طور کامل شارژ شود. بایستی اشاره کنیم این گوشی از فناوری شارژ بی‎سیم نیز پشتیبانی می‎کند که قابلیت ممتازی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال