سامسونگ از نام “+Galaxy S8” استفاده خواهد کرد؛ لوگو منتشر شده تایید می‌کند

امروز، ایوان بلس تصویری را منتسب به پرچم‎دار بعدی سامسونگ توئیت کرد که در آن لوگو، فونت و رنگ رسمی مدل بزرگتر گلکسی اس 8 مشخص شده است. این تصویر نشان می‎دهد که اسم “پلاس” از مدل بزرگتر حذف و برخلاف گوشی‎های آیفون که از این نام استفاده کرده‎اند شاهد استفاده از علامت “+” خواهیم […]

امروز، ایوان بلس تصویری را منتسب به پرچم‎دار بعدی سامسونگ توئیت کرد که در آن لوگو، فونت و رنگ رسمی مدل بزرگتر گلکسی اس 8 مشخص شده است. این تصویر نشان می‎دهد که اسم “پلاس” از مدل بزرگتر حذف و برخلاف گوشی‎های آیفون که از این نام استفاده کرده‎اند شاهد استفاده از علامت “+” خواهیم بود.

سامسونگ قبلا چنین استراتژی را در نام‎گذاری Galaxy S6 edge+ به کار گرفته بود. ولی نیازی نیست این گوشی “Galaxy S8 edge+” مورد خطاب قرار گیرد چون طبق انتظارات هر دو مدل Galaxy S8 دو لبه خمیده خواهند بود.

این احتمال کاملا وجود دارد که سامسونگ دیگر در جدیدترین مدل پرچم‎دار خود از نمایشگرهای تخت استفاده نکند (گواه آن اطلاعات و تصاویر درز شده به بیرون است). Galaxy S8 دومین دستگاه سامسونگ خواهد بود که فقط با نمایشگر دو لبه خمیده ارائه می‎شود (اولین دستگاه نوت 7 بود).

آخرین شایعات مربوط به پرچم‎دار بعدی سامسونگ به استفاده از نمایشگر 5.7 اینچی برای مدل استاندارد گلکسی اس 8 و پنل نمایش 6.0 اینچی برای Galaxy S8+ اشاره می‎کنند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال