پیش‌بینی: تولید گوشی Galaxy S8 Plus سامسونگ بیشتر از Galaxy S8 خواهد بود

شرکت سامسونگ طبق تحقیقاتی که هر برند در خصوص بازار فروش محصولات خود انجام می‎دهد، متوجه شده است که کاربران ترجیح‎ می‎دهند پول بیشتری پرداخت کرده و در مقایسه با گوشی گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج این شرکت را خریداری کنند و 70 درصد فروش پرچم‎دارهای فعلی سامسونگ مربوط به مدل دارای نمایشگر دو […]

شرکت سامسونگ طبق تحقیقاتی که هر برند در خصوص بازار فروش محصولات خود انجام می‎دهد، متوجه شده است که کاربران ترجیح‎ می‎دهند پول بیشتری پرداخت کرده و در مقایسه با گوشی گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج این شرکت را خریداری کنند و 70 درصد فروش پرچم‎دارهای فعلی سامسونگ مربوط به مدل دارای نمایشگر دو لبه خمیده است. طبق همین آمار، گزارش جدیدی مطرح شده است که این شرکت کره‎ای توجه‎ خود را در مقایسه با Galaxy S8 بیشتر معطوف تولید گوشی Galaxy S8 Plus خواهد کرد.

البته باید توجه داشته باشد که این غول کره‎ای هنوز تولید مدل پلاس گلکسی اس 8 را تایید نکرده است. ولی از آن‎جایی‎که گفته می‎شود Galaxy S8 دارای یک نمایشگر خمیده است، هیچ دلیلی برای تولید یک مدل گلکسی اس 8 اج وجود ندارد. در نتیجه شایعاتی که شنیده می‎شود به ساخت یک مدل پلاس با نمایشگر بزرگ 6.2 اینچی از نوع دو لبه خمیده اشاره می‎کنند (Galaxy S8 یک نمایشگر 5.7 اینچی خواهد داشت). در حقیقت، تنها تفاوت بین دو گوشی پرچم‎دار بعدی سامسونگ می‎تواند اندازه‎ی نمایشگرهای آن‎ها باشد.

اگر سامسونگ قصد داشته باشد رویاهای خود را با موفقیت گوشی‎های گلکسی اس 7 و اس 7 اج تکرار کند، با به یاد داشتن نسبت فروش 7 به 3 پرچم‎دارهای سال قبل خود، تولید Galaxy S8 Plus را افزایش خواهد داد.

انتظار می‌رود که اوایل اسفندماه شاهد یک ویدئوی تبلیغاتی 60 ثانیه‎ای از گوشی گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC باشیم و در تاریخ 9 فروردین سال بعد نیز این گوشی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال