Galaxy S8 سامسونگ یک هفته دیرتر از تاریخ اولیه عرضه خواهد شد

حجم درز اطلاعات و شایعات مربوط به گوشی گلکسی S8 سامسونگ به مقداری افزایش یافته که انتشار جزئیات تمامی آن‎ها بسیار سخت شده است. نکته‎ای که در تمامی شایعات به نوعی ثابت بوده تاریخ عرضه‎ی این دو گوشی یعنی 1 اردیبهشت‎ماه است. با توجه به این‎که رونمایی از این دو گوشی براساس خبری که خود سامسونگ […]

حجم درز اطلاعات و شایعات مربوط به گوشی گلکسی S8 سامسونگ به مقداری افزایش یافته که انتشار جزئیات تمامی آن‎ها بسیار سخت شده است. نکته‎ای که در تمامی شایعات به نوعی ثابت بوده تاریخ عرضه‎ی این دو گوشی یعنی 1 اردیبهشت‎ماه است. با توجه به این‎که رونمایی از این دو گوشی براساس خبری که خود سامسونگ رسما اعلام کرد در تاریخ 9 فروردین‎ماه صورت می‎گیرد، شبهه‎ای نسبت به تاریخ عرضه وجود نداشت. منابع خبری همگی نیز اعتقاد داشتند که همان تاریخ 1 اردیبهشت‎ماه تاریخ ورود این گوشی به فروشگاه‎های موبایل خواهد بود.

حال یکی از آن منابع تاریخ عرضه‎ی دو گوشی S8 سامسونگ را ‎به‎روزرسانی کرده است. ایوان بلس کاربر معروفی که در توئیتر با نام کاربری @evleaks شناخته می‎شود، می‎گوید سامسونگ برنامه‎های خود را با کمی تاخیر اجرا خواهد کرد. توجه داشته باشید که این شرکت کره‎ای هنوز تاریخ عرضه‎ی این دستگاه‎ها را اعلام نکرده است، بنابراین نمی‎توان این تاخیر را جز شایعه‎ای دیگر دانست.

در هر صورت، به گفته‎ی بلس دو گوشی S8 و S8+ یک هفته بعد از جدول زمانی اولیه‎ی سامسونگ در تاریخ 8 اردیبهشت‎ماه عرضه خواهد شد. دلیل این تصمیم مشخص نیست، ولی به سادگی می‎توان حدس زد که سرعت تولید چیپست‎های اگزینوس 9 و چیپست اسنپ‎دراگون 835، دو سیستم روی چیپی که در پرچم‎دارهای بعدی سامسونگ استفاده می‎شوند، طبق انتظار سامسونگ نبوده است. هم‎چنین ممکن است این قضیه ربطی به تست‎هایی داشته باشد که این شرکت در رابطه با عملکرد این دو گوشی انجام می‎دهد چون آن‎ها یقینا نمی‎خواهند مشکلات نوت 7 دامن‎گیر S8ها شود.

این بین شرکت ال‎جی اگر این خبر صحت داشته باشد بسیار خوشحال خواهد شد، چون گوشی G6 این شرکت که اخیرا معرفی شده است بازار را پیش از آن‎که جدی‎ترین رقیب آن سر برسد، یک هفته بیشتر در اختیار کامل خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال