تاریخ عرضه گلکسی اس 8 و خصوصیات فنی احتمالی آن

شرکت سامسونگ گلکسی اس 8 را در 21 آپریل عرضه خواهد کرد اخبار جدید حاکی از آن است که شرکت سامسونگ پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 8 را در 21 آپریل به بازار عرضه خواهد کرد. باتوجه به اینکه پیش فروش این اسمارت فون در 21 آپریل امکان پذیر خواهد بود و عرضه این گوشی […]

شرکت سامسونگ گلکسی اس 8 را در 21 آپریل عرضه خواهد کرد

اخبار جدید حاکی از آن است که شرکت سامسونگ پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 8 را در 21 آپریل به بازار عرضه خواهد کرد. باتوجه به اینکه پیش فروش این اسمارت فون در 21 آپریل امکان پذیر خواهد بود و عرضه این گوشی در 21 همین ماه دور از انتظار نخواهد بود. با این حال اخبارهای دیگر مربوط به این اسمارت فون حاکی از آن است که تاریخ عرضه این گوشی ممکن است به 28 موکول شود.

طبق اخبار جدید از معاملات آنلاین KGI، مینگ چی کو، اظهار دارد که تاریخ عرضه این پرچمدار پرسروصدای شرکت ساموسونگ همچنان همان تاریخ پیش اعلام شده یعنی 21 آپریل خواهد بود. باید توجه داشت سابقه کو در تاریخ عرضه اسمارت فون‌های اپل و شایعات مربوط به آن چندان دقیق نبوده است بنابراین نسبت به صحت این اظهارات در مورد دیگر برندها نمی‌توان چندان مطمئن بود. هم چنین باید خاطر نشان کرد که این تاخیر در عرضه طبق اظهارات اوان بلاس، خبرنگاری شناخته شده با هم سابقه مینگ چو کو است، بنابراین هنوز اعلام تاریخ دقیق عرضه این گوشی کمی سخت خواهد بود.

گفته می‌شود که اظهارات کو نسبت به اینکه شرکت سامسونگ پرچمدار جدید خود را در دو مدل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس عرضه می‌کند موثق است. وی هم چنین اظهار دارد که این اسمارت فون‌ها در آمریکا، ژاپن و چین با چیپست پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 835 ارائه و بفروش خواهد رسید درحالی که در دیگر بخش های های جهان پردازشگر آن مجهز به Exynos 8895 خواهد بود.

در هر صورت باید منتظر اخبار جدید باشیم که به صورت رسمی در 28 مارس ارائه خواهد شد.

خصوصیات فنی احتمالی گلکسی به شرح زیر است:

وضعیت: بسیار موثق

صفحه نمایش مورب 5.7 اینچی

پردازنده اسنپدراگون 835

حداکثر حافظه 384 گیگابایت

دوربین 12 مگاپیکسل

6 گیگ رم

اندازه 140.1 در 72.2 در 7.2 میلی متر

مشکی، طلایی، نقره ای، سفید

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال