تاریخ عرضه گوشی G6 ال‌جی 20 اسفند و گلکسی S8 سامسونگ 1 اردیبهشت خواهد بود

گزارش‎های قبلی اعلام کرده بودند که گوشی‎های Galaxy S8 و S8+ به صورت رسمی در تاریخ 9 فروردین‎ماه طی مراسمی در نیویورک معرفی خواهند شد و 1 اردیبهشت‎ماه آغاز عرضه‎ی آن‎ها، حداقل در بعضی از بازارها جدا از کره‎جنوبی، خواهد بود. در همین راستا امروز در کره‎جنوبی گزارش جدیدی با تایید این تاریخ‎ها ولی با […]

گزارش‎های قبلی اعلام کرده بودند که گوشی‎های Galaxy S8 و S8+ به صورت رسمی در تاریخ 9 فروردین‎ماه طی مراسمی در نیویورک معرفی خواهند شد و 1 اردیبهشت‎ماه آغاز عرضه‎ی آن‎ها، حداقل در بعضی از بازارها جدا از کره‎جنوبی، خواهد بود.

در همین راستا امروز در کره‎جنوبی گزارش جدیدی با تایید این تاریخ‎ها ولی با یک تفاوت مهم، منتشر شده است. در این گزارش گفته شده که سامسونگ در ابتدا خواهان عرضه‎ی گلکسی اس 8 یک هفته زودتر از تاریخ جهانی آن یعنی 1 اردیبهشت‎ماه بوده ولی حالا این تصمیم را تغییر داده است. به دنبال این تغییر، فروش جهانی هر دو گوشی از این تاریخ آغاز خواهد شد.

از طرف دیگر ال‎جی سعی دارد G6 را زودتر از رقیب خود و دو گوشی S8 سامسونگ وارد بازار کند. گزارش‎های قبلی گفته بودند G6 چند هفته زودتر از رقبای سامسونگ آن از تاریخ 18 فروردین‎ماه وارد بازار آمریکا می‎شود. احتمالا این استراتژی بازاریابی حفظ خواهد شد ولی انتظار می‎رود که ال‎جی بعد از معرفی پرچم‎دار خود در کنگره‎ جهانی موبایل، آن را از تاریخ 20 اسفندماه وارد بازار کره کند.

پیش فروش G6 از تاریخ 12 اسفندماه شروع خواهد شد، در حالی‎که سامسونگ هنوز تاریخ پیش‎ فروش گلکسی اس 8 را اعلام نکرده است ولی براساس سابقه‎ی این شرکت باید گفت که 23 فروردین‎ماه آغاز آن خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال