تبلت گلکسی تب 3 لایت سامسونگ با پردازنده قدرتمندتر و حافظه رم بیشتر و یک دوربین دوم آپدیت می‌شود

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه جدیدی از تبلت Samsung Galaxy Tab 3 Lite در حال طراحی و تولید توسط این کمپانی کره‌ای است. این اطلاعات توسط وب‌سایت هندی Zauba منتشر گشته که در مورد صادرات و واردات کالاهای مربوط به این کشور فعال است. طبق اطلاعاتی که توسط این رسانه منتشر شده است، 14 عدد از کالاهایی از […]

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه جدیدی از تبلت Samsung Galaxy Tab 3 Lite در حال طراحی و تولید توسط این کمپانی کره‌ای است. این اطلاعات توسط وب‌سایت هندی Zauba منتشر گشته که در مورد صادرات و واردات کالاهای مربوط به این کشور فعال است. طبق اطلاعاتی که توسط این رسانه منتشر شده است، 14 عدد از کالاهایی از سوی شرکت سامسونگ با کد SM-T116IR به جهت تست و انجام بررسی‌های اولیه به داخل این کشور وارد شده است. از طرفی در صورت پایان یافتن پروسه انجام تست و آزمایشات مربوطه، این تعداد کالا به محل‌های اولیه خود باز خواهند گشت. نسخه اصلی این تبلت‌ها دارای کد‌های SM-T111 (برای نسخه پشتیبانی کننده از وای‌فای و 3G) و SM-T1110 (برای نسخه‌ای که تنها از وای‌فای پشتیبانی می‌کند).

The-original-Samsung-Galaxy-Tab-3-Lite

جالب است بدانید که بر اساس گزارشات منتشر شده، مزد کار کردن و بررسی بر روی هر کدام از این نسخه‌ها، 104 دلار آمریکا برآورد شده است. البته بهتر است بدانید که مسلما این میزان، فیمت نهایی خرده فروشی این محصولات در بازارهای جهانی نخواهد بود. در واقع قیمت پایانی و نهایی این دستگاه بر طبق دیگر تبلت‌های پایین‌رده و سطح مبتدی موجود در بازار تعیین خواهد شد.

در همین حال،‌ نسخه SM-T116IR این تبلت تحت تست بنچمارک GFXBench قرار گرفت که در همین حین بسیاری از اطلاعات مربوط به مشخصات فنی آن فاش گردید. بر اساس این اطلاعات،‌ این دستگاه از این نظر شباهت بسیار زیادی به نسخه اصلی خود دارد. برای مثال اولین نسخه از تبلت 7 اینچی گلکسی تب 3 لایت سامسونگ، دقت تصویری برابر با 1024 × 600 پیکسل داشت که این مورد در این سری نیز یافت خواهد شد. البته جالب است بدانید که نسخه اصلی این تبلت با کدهای SM-T111 و SM-T1110، به تراشه‌ای دو هسته با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز مجهز بودند که در نسخه جدید این تبلت،‌ چیپ اسنپدراگون 410 (چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز) جایگزین آن شده است. علاوه بر آن واحد گرافیکی تراشه موجود در این تبلت،‌ آدرنو 306 نام دارد.

میزان حافظه RAM نسخه جدید گلکسی تب 3 لایت سامسونگ به میزان 50 درصد افزایش یافته (1.5 گیگابایت) و این در حالی است که میزان حافظه داخلی این تبلت کماکان بر روی همان عدد 8 گیگابایت ثابت مانده است. از طرفی در حالی که نسخه اصلی این تبلت تنها از یک دوربین اصلی در بخش پشتی خود با میزان دقت 2 مگاپیکسل برخوردار بود، اما نسخه جدید این تبلت در بخش دوربین اصلی دارای یک حسگر 5 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن نیز دو مگاپیکسلی می‌باشد. نسخه بروز شده این تبلت به طور پیشفرض دارای نگارش 5.1.1 سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ می‌باشد و این در حالی است که نسخه اصلی از نسخه 4.2 این سیستم عامل استفاده می‌کرد.

Samsung-has-imported-into-India-the-refreshed-version-of-the-tablet

GFXBench-benchmark-test-reveals-changes-to-the-refreshed-version-of-the-slate

تا به این زمان اطلاعات جدیدی در مورد این تبلت در رسانه‌های خبری منتشر نگشته است. پس می‌بایست به منظور معرفی رسمی نسخه جدید تبلت گلکسی تب 3 لایت توسط شرکت سامسونگ منتظر بمانیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال