هدفون بی‌سیم سامسونگ همراه با گلکسی S8 رونمایی می‌شود

هنوز مشخص نیست که پرچمدار سال 2017 سامسونگ، گلگسی اس 8، جک هدفون خواهد داشت یا خیر. پیش از این شایعه‌هایی شنیده بودیم که بر اساس آن‌ها شرکت کره‌ای سامسونگ بار دیگر درحال تقلید از اپل برای حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون می‌باشد. روز گذشته خبری منتشر شده که ممکن است مهر تاییدی بر این شایعه‌ها باشد؛ […]

هنوز مشخص نیست که پرچمدار سال 2017 سامسونگ، گلگسی اس 8، جک هدفون خواهد داشت یا خیر. پیش از این شایعه‌هایی شنیده بودیم که بر اساس آن‌ها شرکت کره‌ای سامسونگ بار دیگر درحال تقلید از اپل برای حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون می‌باشد. روز گذشته خبری منتشر شده که ممکن است مهر تاییدی بر این شایعه‌ها باشد؛ البته نه به‌صورت کامل و مستقیم.

بر اساس خبر منتشر شده شرکت سامسونگ قصد معرفی هدفون‌های بی‌سیم گوشی خود را همراه با معرفی رسمی گلگسی اس 8 دارد. اپل نیز با حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون از آیفون 7، در مراسم معرفی آن، از هدفون‌های بیسیم خود یا ایرپاد رونمایی کرد. البته هنوز مشخص نیست که معرفی این هدفون‌ها می‌تواند با اسمارتفون معرفی شده رابطه‌ای داشته باشد یا خیر و هنوز مشخص نیست که آیا این هدفون‌ها با گلگسی اس 8 عرضه می‌شوند یا باید به‌صورت جداگانه آن‌ها را خریداری کرد. همچنین، منبع این شایعه به‌صورت واضح از وایرلس بودن این هدفون (مثل Samsung own Gear IconX و Apple AirPods) سخن نمی‌گوید. با این وجود، بیان می‌کند که سامسونگ قطعاً قصد معرفی یک محصول برای رقابت با ایرپادهای اپل را دارا می‌باشد. بنابراین پیشبینی می‌شود که هدفون‌های جدید سامسونگ نیز بیسیم باشند.

ممکن است سیستم صوتی Harman audio در این هدفون‌ها استفاده شود؛ البته شاید هم اینطور نباشد. پس از تصاحب Harman توسط سامسونگ، توسعه‌ی هدفون‌هایی با این سیستم صوتی آغاز شده است.

از آنجا که این منبع به‌صورت صریح به عدم وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون در گلگسی اس 8 اشاره نمی‌کند اما تقریباً اطمینان دارد که سال 2017 در کنار معرفی گلگسی اس 8 سامسونگ، این شرکت هدفون‌های وایرلس خود را نیز عرضه خواهد کرد. احتمال دارد که بار دیگر سامسونگ، کارهای اپل را تکرار کند و برای حل مشکل آن نیز جایگزینی مثل ایرپادهای اپل به مشتریان خود ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال