سامسونگ به طور رسمی از نسخه ویندوزی مرورگر خود رونمایی کرد

در حال حاضر گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی از مرورگر کروم به طور پیش فرض استفاده می‌کنند ن بین برخی از شرکت‌ها از جمله سامسونگ نیز دارای مرورگر اختصاصی هستند که معمولاً با نام آنها شناخته شده و در دستگاه‌های ساخته شده توسط آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکنون سامسونگ به طور رسمی از نسخه ویندوزی […]

در حال حاضر گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی از مرورگر کروم به طور پیش فرض استفاده می‌کنند ن بین برخی از شرکت‌ها از جمله سامسونگ نیز دارای مرورگر اختصاصی هستند که معمولاً با نام آنها شناخته شده و در دستگاه‌های ساخته شده توسط آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اکنون سامسونگ به طور رسمی از نسخه ویندوزی مرورگر خود بر پایه موتور کرومیوم رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ نسخه ویندوزی مرورگر خود را بر پایه موتور کرومیوم توسعه داده اکنون می‌تواند روی کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های ویندوزی مورد استفاده قرار بگیرد. تاکنون کلیه کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی از مرورگر کروم استفاده می‌کردند کاربران گوشی‌های سامسونگ نیز به طور پیش فرض در حال استفاده از Samsung Internet به عنوان مرورگر این کمپانی هستند.

در نسخه دسکتاپ Samsung Internet همانند دیگر مرورگرها امکان همگام سازی تاریخچه جستجو بین لپ‌تاپ و گوشی فراهم است. البته به گفته سامسونگ هنوز اعمال این همگام سازی به طور کامل انجام نشده است. همچنین کاربران می‌توانند با ورود به مرورگر دسکتاپ اینترنت سامسونگ و انجام همگام سازی صفحات ذخیره شده، تب‌های باز شده، تاریخچه جستجو و بوکمارک‌ها دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر امکان دسترسی به رمزهای عبور وجود ندارد.

در حالی که برای نخستین بار از سامسونگ اینترنت برای ویندوز استفاده کنید این مرورگر به کاربر اجازه خواهد داد که به بخش های مهم از قبیل تاریخچه جستجو و بوکمارک‌ها و دیگر اطلاعات مربوط به سایر مرورگرها مانند کروم دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توان از طریق فایل HTML ایمپورت کردن بوکمارک‌ها را نیز انجام دهید.

طبق گفته سامسونگ این مرورگر امکان پشتیبانی از سرویس‌های مسدود کننده تبلیغات و افزونه را به صورت ناشناس دارد و از تم روشن و تاریک نیز برخوردار است. با توجه به که این مرورگر بر پایه موتور کرومیوم و مانند آن توسعه یافته است از افزونه‌های بسیار زیادی نیز بهره می‌برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال