شایعه: سامسونگ گوشی جدیدی را با صفحه‌نمایش تاشو دی ماه امسال معرفی خواهد کرد

شرکت سامسونگ، در ماه‌های آینده از گوشی جدید خود که دارای صفحه‌نمایش تاشو خواهد بود، رونمایی خواهد کرد. بنا به گزارش جدیدی که البته هنوز صحت آن تایید نشده، کره‌ای‌ها قصد دارند این گوشی خاص را در قسمت‌هایی از اروپا و همچنین کره جنوبی در ماه ژانویه عرضه نمایند. به نقل از Sammobile، یک منبع […]

شرکت سامسونگ، در ماه‌های آینده از گوشی جدید خود که دارای صفحه‌نمایش تاشو خواهد بود، رونمایی خواهد کرد. بنا به گزارش جدیدی که البته هنوز صحت آن تایید نشده، کره‌ای‌ها قصد دارند این گوشی خاص را در قسمت‌هایی از اروپا و همچنین کره جنوبی در ماه ژانویه عرضه نمایند.

به نقل از Sammobile، یک منبع گمنام چنین ادعا کرده است که این گوشی منحصر‌به‌فرد “Project Valley” نام گرفته و صفحه‌نمایش آن در هنگام بسته ‌شدن حالتی V شکل به خود خواهد گرفت. در این گزارش همچنین بیان شده که شماره مدل این محصول SM-G929F بوده که بسیار نزدیک به شماره مدل SM-G928 که متعلق به گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس این شرکت بوده، است.

بنا به گزارشات، این گوشی تاشو در کشورهای انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه، لهستان و اسکاندیناوری در اروپا و نیز کره جنوبی عرضه خواهد شد. نکته جالب توجه اینجاست که در این لیست نامی از آمریکا برده نشده اما این احتمال وجود دارد که در اواخر سال 2016 میلادی بتوان عرضه این دستگاه را در بازارهای آمریکا نیز مشاهده نمود.

همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم باید به این نکته توجه داشت که این گزارش به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید نشده است و به همین علت تا کسب تایید رسمی شرکت سامسونگ قابل اعتماد نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال