سامسونگ برگزاری یک مراسم در نیویورک را برای فردا برنامه‌ریزی می‌کند

اخیراً در رسانه‌ها شایعاتی مبنی بر این منتشر شده که سامسونگ قصد دارد زودتر از موعد انتظار از گلکسی نوت 6 (در برخی شایعات از آن با نام نوت 7 یاد شده است) رونمایی کند. هم‎چنین مجموعه‎ای از تصاویر در رابطه با گجت پوشیدنی Gear Fit 2 این شرکت به بیرون درز پیدا کرده است، […]

اخیراً در رسانه‌ها شایعاتی مبنی بر این منتشر شده که سامسونگ قصد دارد زودتر از موعد انتظار از گلکسی نوت 6 (در برخی شایعات از آن با نام نوت 7 یاد شده است) رونمایی کند. هم‎چنین مجموعه‎ای از تصاویر در رابطه با گجت پوشیدنی Gear Fit 2 این شرکت به بیرون درز پیدا کرده است، بنابراین این سؤال شکل می‎‎گیرد که چه زمانی باید انتظار شنیدن اخبار رسمی را داشته باشیم؟

‎آن‎طور که به نظر می‎آید این مدت انتظار نباید طولانی باشد چون طبق دعوت‎نامه‎هایی که اخیراً سامسونگ ارسال کرده، مشخص شده است که این شرکت در تاریخ 13 خرداد (فردا) قصد میزبانی رویدادی را در شهر نیویورک دارد که در آن‎جا انتظار می‎رود اخبار رسمی مربوط به محصولات جدید خود را اعلام کرد.

سایت Phandroid ولی حالا اعلام کرده که این رویداد، رویداد Unpacked که سامسونگ معمولاً برای اعلام گوشی‎های جدید خود استفاده می‎کند، نیست.

معنای این خبر این است که این رویداد در عوض تمرکز بر معرفی سایر محصولات خواهد داشت نظیر دست‎بند هوشمند Gear Fit 2. گرچه عجیب است که به اصطلاح “گلکسی” اشاره شده است آن‎هم نه یک ‎بار بلکه دو بار، که این تصور را ایجاد می‎کند که سامسونگ ممکن است از این رویداد برای تبلیغ دستگاه‎های جدید خود استفاده کند. با آن‎که شایعات اخیر اشاره به این داشتند که اگر قرار به معرفی نسل بعدی گلکسی نوت باشد، این کار در ماه مرداد صورت خواهد گرفت نه تیر ماه.

به هر حال، باید تنها صبر کنیم و ببینیم سامسونگ چه قصدی دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال