سامسونگ در ماه آینده علت انفجار گلکسی نوت 7 را اعلام خواهد کرد

چند ماه گذشته گلکسی نوت 7 به عنوان یکی از بهترین پرچمداران اندروید سال معرفی شد اما آخرین فبلت سامسونگ اینطور نبود. چندی پس از عرضه این گوشی به بازار در ماه سپتامبر نگذشته بود که گزارش‌هایی از حرارت بالای گوشی و انفجار آن در سراسر جهان پخش شد که سامسونگ را وادار کرد تا […]

چند ماه گذشته گلکسی نوت 7 به عنوان یکی از بهترین پرچمداران اندروید سال معرفی شد اما آخرین فبلت سامسونگ اینطور نبود. چندی پس از عرضه این گوشی به بازار در ماه سپتامبر نگذشته بود که گزارش‌هایی از حرارت بالای گوشی و انفجار آن در سراسر جهان پخش شد که سامسونگ را وادار کرد تا گوشی‌های خود را از بازار جمع‌آوری کرده و این حوادث را بررسی کند. پس از اینکه غول تکنولوژی کره جنوبی اعلام کرد که نقص باتری را در طول تحقیقات خود برطرف کرده است، این تولیدکننده گوشی موبایل به سرعت گلکسی نوت 7 را دوباره به بازار عرضه کرد. متاسفانه به دنبال جایگزینی واحدهای امن در جدیدترین فبلت سامسونگ ثابت شد که واحدهای جدید به اندازه واحدهای قبلی خطرناک هستند و شرکت باری دیگر مجبور شد تا گوشی‌های گلکسی نوت 7 را جمع‌آوری کرده و تولید آن را در اوایل ماه اکتبر متوقف کرد.

با توجه به بیشتر تخمین‌ها، این تولیدکننده گوشی هوشمند به دلیل این اتفاقات، حدود 3 میلیارد دلار ضرر کرده است. از زمانی که گلکسی نوت 7 به پایان زودهنگام خود رسید و سامسونگ تمام منابع خود را برای تحقیقات داخلی جمع‌آوری کرد، توسط سازمان‌های دولتی و موسسات تحقیقاتی مستقل از سراسر جهان پشتیبانی شد. شش هفته بعد، به نظر می‌رسد که این شرکت هنوز مطمئن نیست که دقیقا چه مشکلی در گلکسی نوت 7 وجود دارد زیرا اگر چنین بود حتما یافته‌های خود را به اطلاع عموم می‌رساند.

همانطور که توسط چندین رسانه کره‌ای گزارش شده بود، سامسونگ در حال حاضر هر کاری را انجام می‌دهد تا بتواند تحقیقات خود را نهایی کرده و نتیجه آن را تا پایان امسال منتشر کند. جای تعجب نیست که اصرار این شرکت برای این کار به دلیل گلکسی S8 است که در آینده رونمایی خواهد شد. به عبارت دیگر، سامسونگ می‌خواهد به مشتریان خود اطمینان بخشد که پرچمدار بعدی خود کاملا امن است و تنها راه آن دادن توضیحاتی با جزئیات در مورد علت انفجار گلکسی نوت 7 است. اگر این تولیدکننده نتواند دلیل این انفجار را پیدا کند، چطور می‌تواند ادعا کند که گلکسی S8 چنین مشکلی نخواهد داشت؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال