سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیرات موبایل از مواد بازیافتی استفاده می کند

سامسونگ با هدف کاهش هزینه در تعمیر گوشی های هوشمند از از قطعات تعمیری ساخته شده از مواد بازیافتی استفاده کند. این راهکار می تواند به کاهش هزینه تعمیر دستگاه ها بیانجامد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد در تعمیر گوشی های خود از قطعات با جنس مواد بازیافتی استفاده […]

سامسونگ با هدف کاهش هزینه در تعمیر گوشی های هوشمند از از قطعات تعمیری ساخته شده از مواد بازیافتی استفاده کند. این راهکار می تواند به کاهش هزینه تعمیر دستگاه ها بیانجامد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد در تعمیر گوشی های خود از قطعات با جنس مواد بازیافتی استفاده کند. در این طرح مواد بازیافتی مانند پلاستیک، فلزات و غیره برای ساخت قطعات تعمیری بکار می رود. به گفته سامسونگ آغاز این طرح از 6 ماه آینده و یا در سه ماهه دوم سال جاری خواهد بود.

سامسونگ در این طرح به دنبال کاهش هزینه تعمیر گوشی های خود است. بطوریکه با این روش میتوان هزینه های مربوط به تعمیرات گوشی ها را تا 50 درصد کاهش داد. در حال حاضر برنامه ریزی برای اجرای این طرح انجام گرفته و این شرکت به دنبال دریافت تائیدیه و معرفی قطعات بازیافتی است. گزارش های منتشر شده در نشریه کره ای نشان می دهد با این روش صورتحساب تعمیرات برای کاربران کاهش قابل توجهی خواهد داشت. بطور مثال هزینه تعویض نمایشگر به نصف کاهش خواهد یاقت.

سامسونگ در ساخت قطعات تعمیری با مواد بازیافتی نیز سطحی از کیفیت استاندارد را رعایت خواهد کرد. این شرکت پیش از این نیز در تولید سری گلکسی S22 تلاش خود برای حفظ محیط زیست را نشان داده بود. در سال های اخیر نیز میزان مصرف پلاستیک و کاغذ در بسته بندی های این شرکت به شدت کاهش داشته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال