سامسونگ برای افزایش امنیت دستگاه‎های خود، مدیر ارشد فناوری اطلاعات سابق سازمان دفاع آمریکا را استخدام می‎کند

براساس گفته‎ی شرکت سامسونگ، تری هالورسون، مدیر ارشد فناوری اطلاعات سابق سازمان دفاع آمریکا سمت نایب رییس اجرایی بخش موبایل این غول دنیای فناوری را دریافت کرده است. هالورسون، که ماه فوریه‎ از موقعیت خود بازنشسته شود، به احتمال زیاد پشتیبان ترقی حضور سامسونگ در بخش امنیت شبکه در اروپا و آمریکا خواهد بود. براساس […]

براساس گفته‎ی شرکت سامسونگ، تری هالورسون، مدیر ارشد فناوری اطلاعات سابق سازمان دفاع آمریکا سمت نایب رییس اجرایی بخش موبایل این غول دنیای فناوری را دریافت کرده است.

هالورسون، که ماه فوریه‎ از موقعیت خود بازنشسته شود، به احتمال زیاد پشتیبان ترقی حضور سامسونگ در بخش امنیت شبکه در اروپا و آمریکا خواهد بود. براساس یک منبع اطلاعاتی آگاه، او هم‎چنین نقش “مشاور Shin Jong-kyun، مدیرعامل بخش ارتباطات موبایل و آی‎تی سامسونگ” را برعهده خواهد داشت.

قبل از داشتن عنوان مدیر ارشد فناوری اطلاعات سازمان دفاع آمریکا، هالورسون همین مقام را در نیروی دریایی ایالات‎متحده آمریکا داشت. چون سامسونگ در تلاش برای استحکام همکاری با سازمان‎های مهم دولتی و ارتشی در اقصی نقاط دنیا بوده است، استخدام هالورسون بدون شک راه را برای همکاری‎های آینده هموار خواهد کرد.

این غول دنیای فناوری کره تدابیر امنیتی نرم‎افزاری مختلفی را برای بسیاری از گوشی‎های جدیدتر خود طراحی و معرفی کرده که بارزترین آن‎ها KNOX است، سیستمی که دارای تعدادی از اپلیکیشن‎های مرتبط با امنیت شرکتی از جمله مرورگر، لیست مخاطب تماس، ایمیل و دیگر موارد است. سری گوشی‎های هوشمند گلکسی این شرکت از سال 2014 دارای تدبیر امنیتی KNOX هستند. به دنبال این استخدام، ما می‎توانیم انتظار داشته باشیم که سامسونگ در آینده دستگاه‎های به مراتب امن‎تر و غیرقابل نفوذتری تولید کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال