گوشی گلکسی C9 Pro سامسونگ مجوز بین‌المللی WiFi را دریافت کرد

اگرچه گوشی گلکسی C9 Pro سامسونگ با شماره مدل (SM-C9000) رسماً معرفی شده اما تاکنون تنها در اختیار کاربران چینی قرار گرفته است. حال برای آن دسته از افرادی که منتظر عرضه این گوشی سامسونگ در سایر کشورها بوده‌اند، اخبار خوبی منتشر شده و این نوید را داده است که به‌زودی شاهد این اتفاق خواهند […]

اگرچه گوشی گلکسی C9 Pro سامسونگ با شماره مدل (SM-C9000) رسماً معرفی شده اما تاکنون تنها در اختیار کاربران چینی قرار گرفته است. حال برای آن دسته از افرادی که منتظر عرضه این گوشی سامسونگ در سایر کشورها بوده‌اند، اخبار خوبی منتشر شده و این نوید را داده است که به‌زودی شاهد این اتفاق خواهند بود.

دلیل این امر نیز این است که گوشی SM-C900F سامسونگ که به احتمال زیاد نسخه بین‌المللی گلکسی C9 Pro خواهد بود، موفق به کسب مجوز WiFi شده است.

 

 

در خصوص مشخصات SM-C900F باید بگوییم که همچون نسخه عرضه شده در چین این گوشی نیز مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 653 شرکت کوالکام و نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی خواهد بود. وجود رم 6 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی و نیز دوربین 16 مگاپیکسلی به همراه باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی از دیگر مشخصات این گوشی از سری کهکشانی سامسونگ خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال