گوشی Galaxy C9 Pro سامسونگ رسماً معرفی شد؛ اسمارت‌فونی با 6 گیابایت رم

بعد از انتشار تصاویر و مشخصه‌های فنی یکی از گوشی‌های بالارده‌ی سامسونگ، این شرکت امروز در چین که به نظر می‌رسد تنها بازار مورد نظر این گوشی باشد، رسما از گوشی گلکسی C9 Pro پرده برداشت. در حالی که این گوشی تازه‌وارد تحت هیچ عنوان نمی‌تواند برای رقابت با آیفون 7 بجنگد یا به عنوان جایگزین […]

بعد از انتشار تصاویر و مشخصه‌های فنی یکی از گوشی‌های بالارده‌ی سامسونگ، این شرکت امروز در چین که به نظر می‌رسد تنها بازار مورد نظر این گوشی باشد، رسما از گوشی گلکسی C9 Pro پرده برداشت. در حالی که این گوشی تازه‌وارد تحت هیچ عنوان نمی‌تواند برای رقابت با آیفون 7 بجنگد یا به عنوان جایگزین گلکسی نوت 7 در نظر گرفته شود، اما این گوشی‌هوشمند از 6 گیگابایت رم بهره‌مند شده است.

سامسونگ برای این گوشی 6 اینچی رزولوشن فول‌اچ‌دی را در نظر گرفته است؛ قلب تپنده‌ی گلکسی C9 Pro را چیپست اسنپ‌دراگون 653 تشکیل می‌دهد که به چهار هسته پردازنده‌ی Cortex-A72 و چهار هسته پردازنده‌ی Cortex-A53 مجهز شده است. در کنار این چیپست،‌ پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 نیز برای انجام کارهای گرافیکی گوشی تعبیه شده و همان‌طور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، گوشی‌ مورد نظر دارای 6 گیگابایت رمبوده و 64 گیگابایت فضای داخلی نیز برای آن گنجانده شده است؛ در صورتی که این مقدار فضای داخلی نمی‌تواند پاسخ‌گوی شما باشد، چشم بادامی‌های کره‌ای امکان ارتقای آن را توسط کارت حافظه‌ی جانبی فراهم آورده‌اند.

گوشی Galaxy C9 Pro سامسونگ رسماً معرفی شد؛ اسمارت‌فونی با 6 گیابایت رم

طراحی گوشی تمام فلزی گلکسی C9 Pro سامسونگ شباهت زیادی را به بقیه‌ی گوشی‌های سری گلکسی این شرکت دارد هرچند با نگاهی دقیق‌تر می‌توان متوجه شباهت این گوشی به سری گوشی‌های میت هوآوی و گوشی تازه معرفی شده‌ی R9 Plus شرکت Oppo شد.

در بخش دپارتمان دوربین این گوشی، سامسونگ برای هر دو دوربین اصلی و جلو سنسوری 16 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است که دارای لنزهایی با دیافراگم  f1.9 هستند. در زیر قاب این گوشی باتری با ظرفیت 4,000 میلی‌آمپر ساعتی قرار گرفته که نسبت به دیگر گوشی‌های‌هوشمند از ظرفیت قابل قبولی برخوردار است هرچند میزان مصرف باتری یک گوشی 6 اینچی به مراتب بسیار بالاتر از دیگر گوشی‌های‌هوشمند است.

گوشی Galaxy C9 Pro سامسونگ رسماً معرفی شد؛ اسمارت‌فونی با 6 گیابایت رم

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید سامسونگ می‌توان به حسگر اثر انگشت در درون دکمه‌ی Home، اسپیکرهای استریو در قسمت بالایی و پایینی گوشی، یو‌اس‌بی Type-C، پشتیبانی از دو سیم‌کارت نسل چهارم، کدک صدای Hi-Fi که توسط Cirrus طراحی شده اشاره کرد. علاوه‌بر تمامی موارد گفته شده، گوشی گلکسی C9 Pro سامسونگ به همراه سیستم پرداخت اینترنتی این شرکت عرضه خواهد شد؛ سیستمی که توسط NFC و سیستم MSFT برای پرداخت هرچه راحت‌تر کاربران در نظر گرفته شده است.

سامسونگ به صورت پیش‌فرض برای این گوشی نسخه‌‌ی 6.0.1 اندورید را در نظر گرفته که پوسته‌ی TouchWiz بخش نرم‌افزاری این گوشی رفته است. گلکسی C9 Pro سامسونگ در دو رنگ طلایی و رز گلد عرضه خواهد شد و 470 دلار آمریکا قیمت خواهد داشت.

گوشی Galaxy C9 Pro سامسونگ رسماً معرفی شد؛ اسمارت‌فونی با 6 گیابایت رم

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال