تصاویر دیگری از گلکسی C9 سامسونگ با رنگ مشکی لو رفت

سری گوشی‌های C شرکت سامسونگ با داشتن نمایشگری Super AMOLED، بدنه‌ای تمام فلزی و چیست‌های کارآمد اسنپ‌دراگون حرف‌های زیادی را برای گفتن دارند. خوشبختانه سامسونگ تصمیم اولیه‌ی خود را مبنی بر عرضه‌ی این گوشی‌ها تنها در کشور چین تغییر داده و سری گوشی‌های گلکسی C غول کره‌ای قرار است در دیگر کشورها نیز عرضه شود. […]

سری گوشی‌های C شرکت سامسونگ با داشتن نمایشگری Super AMOLED، بدنه‌ای تمام فلزی و چیست‌های کارآمد اسنپ‌دراگون حرف‌های زیادی را برای گفتن دارند. خوشبختانه سامسونگ تصمیم اولیه‌ی خود را مبنی بر عرضه‌ی این گوشی‌ها تنها در کشور چین تغییر داده و سری گوشی‌های گلکسی C غول کره‌ای قرار است در دیگر کشورها نیز عرضه شود. حالا بعد از معرفی گوشی گلکسی C9 Pro در کشور چین، به نظر می‌رسد رنگ مشکی این گوشی نیز به زودی معرفی خواهد شد.

همان‌طور که در تصویر نیز مشاهد می‌کنید، رنگ مشکی گوشی گلکسی C9 Pro سامسونگ استعداد بالایی را در جذب اثر انگشتان دست دارد و به نظر می‌رسد، رنگ انتخاب شده کمی براق باشد. خط آنتن گوشی با طراحی بهتر و قابل قبول در قسمت بالایی و پایینی بدنه‌ی پشتی دیده می‌شود. سامسونگ با معرفی رنگ‌های رز گلد و گلد برای گوشی مورد اشاره حالا با رنگ جدیدتری نیز به سراغ علاقه‌مندان به این گوشی می‌رود.

گوشی‌هوشمند گلکسی C9 Pro سامسونگ دارای نمایشگری 6 اینچی Super AMOLED با چیپست اسنپ‌دراگون 635 است. این محصول به 6 گیگابایت فضای رم و 64 گیگابایت فضای داخلی مجهز شده است. دوربین اصلی محصول مورد نظر دارای سنسوری 16 مگاپیکسلی با دهانه‌ی لنز f/1.9 و دوربین جلوی گوشی نیز به همان سنسور 16 مگاپیکسلی تجهیز یافته است. گوشی دو سیم‌کارته‌ گلکسی C9 Pro به صورت پیش‌فرض اندروید 6 مارشمالو را اجرا خواهد کرد و باتری با ظرفیت 4,000 مسئولیت روشن نگه‌داشتن گوشی را برعهده خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال