گلکسی S7 سامسونگ از صفحه‌نمایش حساس به فشار برخوردار خواهد بود

بر اساس گزارش جدیدی که از سوی مجله خبری معتبر وال‌استریت ژورنال منتشر شده است، پرچم‌دار آینده غول کره‌ای تبار دنیای گوشی‌های هوشمند، سامسونگ، گلکسی S7 که تاکنون نقل بسیاری از شایعات و گزارشات بوده است، از یک صفحه‌نمایش حساس به فشار نظیر آنچه پیش از این در آیفون‌ جدید اپل یعنی آیفون 6 اس […]

بر اساس گزارش جدیدی که از سوی مجله خبری معتبر وال‌استریت ژورنال منتشر شده است، پرچم‌دار آینده غول کره‌ای تبار دنیای گوشی‌های هوشمند، سامسونگ، گلکسی S7 که تاکنون نقل بسیاری از شایعات و گزارشات بوده است، از یک صفحه‌نمایش حساس به فشار نظیر آنچه پیش از این در آیفون‌ جدید اپل یعنی آیفون 6 اس دیده‌ایم، برخوردار خواهد بود.

در حالی که اخیراً گزارشی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد گلکسی اس 7 در چهار مدل مختلف عرضه خواهد شد، در این گزارش صراحتاً آمده است که برخی از این مدل‌ها دارای اسکنر چشم بوده و مدلی که لبه‌های منحنی نداشته باشد دارای حافظه داخلی قابل ارتقا خواهد بود.‌ همچنین پرچم‌دار جدید سامسونگ دارای پورت یو‌اس‌بی Type-C بوده و دوربین آن نیز برای عکاسی در شرایط نور کم و تاریک، بهبودهایی را به خود دیده است. شایان ذکر است که برخی از ویژگی‌های عنوان شده برای این گوشی، پیش از این هم در برخی شایعات ذکر شده بودند.

به‌طور کلی در این گزارش جدید آمده است که طراحی گلکسی اس 7 بسیار شبیه به نسل پیشین خود گلکسی اس 6 بوده به جز اینکه دوربین اصلی دستگاه در قاب پشتی دارای برآمدگی نخواهد بود؛ البته تصاویر رندری که چندی پیش در رابطه با این پرچم‌دار منتشر شده بود، حکایت دیگری را روایت می‌کرد. بدین معنی که احتمالاً برآمدگی دوربین پشتی در این گوشی سامسونگ هم وجود خواهد داشت و البته خبری از درگاه یواس‌بی Type-C و حافظه داخلی قابل ارتقا هم نخواهد بود. با این تفاسیر گزارش وال‌استریت با کمی شک تردید همراه خواهد بود.

گفتنی است انتظار می‌رود بنا به رسم همیشه سامسونگ، پرچم‌دار جدید این شرکت در کنفرانس جهانی موبایل که اسفندماه برگزار می‌شود، رونمایی گردد و کمی بعد هم شاهد عرضه آن در بازارهای آمریکا باشیم.یم

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال