گلکسی S7 سامسونگ درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی را به کهکشانی‌ها باز خواهد گرداند

در حال حاضر پرچم‌دار جدید سامسونگ گلکسی اس 7 نقل محافل خبری بوده و موضوع بسیاری از شایعات اخیر پیرامون تاریخ معرفی، مدل‌های مختلف و لوازم جانبی گوشی هوشمند جدید غول کره‌ای تبار دنیای فناوری است. در همین راستا امروز اخبار جدید و نسبتاً جالبی در خصوص این پرچم‌دار به بیرون درز پیدا کرده است. […]

در حال حاضر پرچم‌دار جدید سامسونگ گلکسی اس 7 نقل محافل خبری بوده و موضوع بسیاری از شایعات اخیر پیرامون تاریخ معرفی، مدل‌های مختلف و لوازم جانبی گوشی هوشمند جدید غول کره‌ای تبار دنیای فناوری است. در همین راستا امروز اخبار جدید و نسبتاً جالبی در خصوص این پرچم‌دار به بیرون درز پیدا کرده است.

بنا بر آنچه که این شایعه ادعا نموده است؛ برخلاف پرچم‌داران سال 2015 میلادی این شرکت، گلکسی اس 7 مجهز به درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی به منظور ارتقای حافظه دستگاه خواهد بود.

این شایعه همچنین از برخی از جزئیات صفحه‌نمایش دستگاه نیز خبر داده و مدعی شده پرچم‌دار سامسونگ از یک نمایشگر 5.2 اینچی تخت بهره‌مند خواهد بود در حالی که گلکسی اس 7 اج مجهز به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 5.7 اینچی و منحنی خواهد بود. نکته جالب توجه اینکه گفته شده که علاوه بر دو طرف، در بالا و پایین نمایشگر گلکسی اس 7 اج نیز شاهد وجود خمیدگی و انحنا خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال