اولین فروشگاه مجازی سامسونگ در متاورس افتتاح شد

سامسونگ از افتتاح اولین فروشگاه مجازی خود در دی سنترآلند متاورس خبر داد و گفت: با این فروشگاه احتمالاً تعامل این شرکت کره ای با مشتریان در زمان هایی مانند همه گیری کرونا حفظ باقی خواهد ماند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، غول فناوری کره ای قصد دارد برخی از ماجراجویی های […]

سامسونگ از افتتاح اولین فروشگاه مجازی خود در دی سنترآلند متاورس خبر داد و گفت: با این فروشگاه احتمالاً تعامل این شرکت کره ای با مشتریان در زمان هایی مانند همه گیری کرونا حفظ باقی خواهد ماند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، غول فناوری کره ای قصد دارد برخی از ماجراجویی های برند خود را در متاورس انجام دهد. به همین منظور در متاورس پلتفرم دی سنترآلند را انتخاب کرد. این فروشگاه مجازی کاملا طرحی شبیه به فروشگاه های واقعی سامسونگ در واشنگتن و منطقه میتپکینگ نیویورک دارد. البته دسترسی این فروشگاه در متاورس برای مدتی محدود خواهد بود. کاربران می‌توانند از طریق مرورگر وب به آن وارد شده سپس آواتار فرد مورد نظر به خارج از متاورس ارسال خواهد شد. پس از آن یک راهنمای مجازی کاربر را به اتاق هایی مانند ماندگاری، سفارش سازی و یا ارتباط هدایت خواهد کرد.

سامسونگ پس از اعلام حضور خود در متاورس در گزارشی در این زمینه اعلام کرد: این فروشگاه سه ویژگی خواهد داشت که یکی از آنها تئاتر ارتباطات است که اخبار شرکت را اعلام خواهد کرد. دیگری جنگل پایداری است که در آن اهداف مربوط به حفظ محیط زیست اعلام می‌شود و دیگری سکوی سفارشی سازی است که در آن افتتاح این فروشگاه جشن گرفته خواهد شد و همه آن هم به صورت مجازی خواهد بود. این شرکت قصد دارد حضور مجازی خود را در این فضا و یا پروژه های دیگر ادامه داده و امکان دسترسی برای افراد بیشتری را فراهم کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال