گوشی رده‌بالا سامسونگ با شماره مدل SM-W2017 تاییدیه FCC را دریافت کرد

تاکنون شاهد درز اطلاعات و تصاویری مربوط به گوشی از سامسونگ با شماره‎مدل SM-W2017 به بیرون بوده‎ایم. گوشی تاشوی اندرویدی که رده‎بالا خواهد بود. امکان رونمایی از این گوشی در ماه جاری در کشور چین با قیمتی نزدیک به 1498 دلار وجود دارد. این گوشی موفق به دریافت تاییدیه‎ی سازمان آمریکایی FCC شده است که به […]

تاکنون شاهد درز اطلاعات و تصاویری مربوط به گوشی از سامسونگ با شماره‎مدل SM-W2017 به بیرون بوده‎ایم. گوشی تاشوی اندرویدی که رده‎بالا خواهد بود. امکان رونمایی از این گوشی در ماه جاری در کشور چین با قیمتی نزدیک به 1498 دلار وجود دارد. این گوشی موفق به دریافت تاییدیه‎ی سازمان آمریکایی FCC شده است که به دنبال آن بعضی از مشخصات این گوشی فاش شده است از جمله باتری با ظرفیت 2300 میلی‎آمپر و پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 تا باتری با سرعت بالایی شارژ شود. لازم به ذکر است سیستم‎عامل این گوشی اندروید 6.0.1 خواهد بود.

گوشی رده‌بالا سامسونگ با شماره مدل SM-W2017 تاییدیه FCC را دریافت کرد

اگر به عقب هم برگردیم بنچمارکی در پایگاه GFXBench نشان می‎دهد این دستگاه دارای یک نمایشگر 4.2 اینچی سوپر آمولد با دقت 1080 در 1920 پیکسل است. از سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 820 با یک پردازنده‎ی چهار هسته‎ای و واحد پردازش گرافیکی آدرنو 530 نیز استفاده شده است. میزان رم این گوشی 4 گیگابایت و حافظه‎داخلی آن 64 گیگابایت است. در کنار این گوشی یک حسگر اثرانگشت به همراه یک سنسور ضربان قلب قرار گرفته است. در پشت این گوشی یک دوربین 12 مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای مدیریت گفتگوهای ویدئویی و عکاسی سلفی دیده می‎شود. پورت یو‎اس‎بی Type-C و پشتیبانی از سرویس Samsung Pay جزو سایر مشخصات این گوشی به شمار می‎روند.

دریافت تاییدیه‎ی سازمان FCC البته به معنای ورود این گوشی به بازار ایالات‎متحده نیست، ولی اگر سامسونگ چنین تصمیمی را داشته باشد حداقل گواهینامه‎ی این مقام رسمی را دریافت کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال