یک گوشی رده‌بالای تاشو سامسونگ در بنچمارک GFXBench رویت شد

اخیرا چندین تصویر از یکی از گوشی‎های سامسونگ تحت شماره‎مدل SM-W2017 به بیرون درز شده است. گوشی اندرویدی تاشوی رده‎بالایی که طرفداران گوشی‎های تاشو را حسابی هیجان‎زده خواهد کرد، ولی در همین حین قابلیت‎های یک گوشی‎هوشمند رده بالا را نیز در خود دارد. به عنوان مثال، این گوشی دارای یک حسگراثرانگشت، نمایشگری با قابلیت Always-on […]

اخیرا چندین تصویر از یکی از گوشی‎های سامسونگ تحت شماره‎مدل SM-W2017 به بیرون درز شده است. گوشی اندرویدی تاشوی رده‎بالایی که طرفداران گوشی‎های تاشو را حسابی هیجان‎زده خواهد کرد، ولی در همین حین قابلیت‎های یک گوشی‎هوشمند رده بالا را نیز در خود دارد. به عنوان مثال، این گوشی دارای یک حسگراثرانگشت، نمایشگری با قابلیت Always-on و فناوری شارژ سریع برای باتری با ظرفیت 2000 میلی‎آمپر ساعتی خود است.

مشخصات این گوشی در بنچمارک GFXBench ظاهر شده است ولی ما نسبت به آن کمی شک داریم چون اندازه‎ی صفحه‎نمایش 5.5 اینچی است. اندازه‎ی واقعی این گوشی باید 4.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی باشد. چیپست اسنپ‎دراگون 820 به همراه یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای با سرعت کلاک 2.1 گیگاهرتز و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 530 نیز داخل گوشی دیده می‎شود. میزان رم 4 گیگابایت و حافظه‎داخلی 64 گیگابایت است. آیا گوشی تاشوی دیگری نیز می‎شناسید که این میزان رم و حافظه‎داخلی داشته باشد؟

بنچمارک گوشی SM-W2017

SM-W2017 دارای یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی و مکالمات ویدئویی است. طبق بنچمارک GFXBench سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0.1 از پیش نصب شده است.

با آن‎‌که انتظار نمی‎رود سامسونگ این گوشی‎ تاشوی خود را در بازارهای بین‎المللی عرضه کند، شایعات اشاره می‎کنند این گوشی ماه آینده در کشور چین عرضه می‎شود. قیمت پیش‎بینی شده برای این گوشی بسیار بالا و 1498 دلار آمریکا است.