ایده جدید سامسونگ برای ساخت زمین بازی مجازی در متاورس

سامسونگ قصد دارد با ساخت یک زمین بازی مجازی در متاورس Roblox به نام Space Tycoon تجربه کاربران و تعامل آن با محصولات سامسونگ را افزایش دهد. در این زمین تجربه های مجازی متفاوتی برای جوانان طراحی شده به طوری که آنها می‌توانند در این زمین بازی محصولات سامسونگ را بسازند با آنها بازی کرده […]

سامسونگ قصد دارد با ساخت یک زمین بازی مجازی در متاورس Roblox به نام Space Tycoon تجربه کاربران و تعامل آن با محصولات سامسونگ را افزایش دهد. در این زمین تجربه های مجازی متفاوتی برای جوانان طراحی شده به طوری که آنها می‌توانند در این زمین بازی محصولات سامسونگ را بسازند با آنها بازی کرده و حتی برخی لوازم جانبی را نیز خریداری کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایده جدید سامسونگ که در پستی در وبلاگ این شرکت منتشر شده است نشان می دهد Space Tycoon یک فضای مجازی محسوب می‌شود که طی آن کاربران قادر خواهند بود بازی هایی را همراه با شخصیت های بیگانه و با کمک محصولات سامسونگ الکترونیکس انجام دهند و سپس تجربیات خود را منتشر کنند.

 در پست وبلاگی در مورد Space Tycoon در محیط یک ایستگاه فضایی توضیح داده شده است. این ایستگاه دارای آزمایشگاه است که در آن بازیکنان می‌توانند در این فضای بازی برخی اقلام مانند گوشی های هوشمند، تلویزیون، ساعت و سایر موارد مجازی را تولید کنند.

 همچنین کاربران پلتفرم Roblox می‌توانند از این فضای جدید برای ملاقات با افراد جدید استفاده کنند. این فضای مجازی جدید با پشتیبانی از ۱۴ زبان امکان شرکت کاربران در مهمانی های مجازی را نیز فراهم خواهد کرد. سامسونگ پیش از این نیز از اولین فروشگاه مجازی خود در پلتفرم Decentraland رونمایی کرده بود. همچنین مراسم رونمایی از گلکسی اس ۲۲ نیز در متاورس و در Decentraland برگزار شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال