SanDisk از کارت حافظه های سری Extreme PRO SDXC با حداکثر ظرفیت 512 گیگابایت رونمایی کرد

شرکت سن دیسک که یکی از تولید کنندگان بزرگ و معتبر کارت های حافظه (و انواع حافظه های SSD و USB Flash و …) است، امروز از کارت حافظه های سری Extreme PRO SDXC خود رونمایی کرد. این سری در 3 مدل 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه خواهند شد که هدفشان عکاسان و فیلمبرداران حرفه […]

شرکت سن دیسک که یکی از تولید کنندگان بزرگ و معتبر کارت های حافظه (و انواع حافظه های SSD و USB Flash و …) است، امروز از کارت حافظه های سری Extreme PRO SDXC خود رونمایی کرد.

این سری در 3 مدل 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه خواهند شد که هدفشان عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای است.

با حداکثر سرعت خواندن 95 مگابایت برثانیه و نوشتن 90 مگابایت برثانیه ی اطلاعات، فیلمبرداری 4K با چنین کارت حافظه هایی بدون مشکل قابل انجام خواهد بود و با توجه به حجم بالای فایلهای تولید شده در این کیفیت، استفاده از چنین کارت حافظه هایی یکی از ملزومات فیلمبرداران حرفه ای میباشد.

کارت حافظه 512 گیگابایتی از 32 تراشه 128 گیگابیتی (معادل 16 گیگابایت) ساخته شده است که احتمال میرود MLC باشند و به همین دلیل قیمت بالایی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

برای نمونه مدل 512 گیگابایتی، با قیمت پایه 800 دلار برای فروش در نظر گرفته شده که در حد قیمت 4 عدد SSD معمولی با همان ظرفیت 512 گیگابایت است!

بهرحال این کارت حافظه ها از همین امروز وارد بازار فروش شده اند و قطعا خریداران مخصوص خودشان را هم خواهند داشت.

پی نوشت تکنولوژی نیوز: این اولین بار نیست که چنین ظرفیتی در کارت حافظه های SD تولید شده و قبلا شرکت Kingston مدل یک ترابایتی کارت حافظه های SD خود را نیز معرفی کرده بود.

لینک کوتاه | منبع : anandtech

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال