وسترن‌دیجیتال رسماً مالک سن‌دیسک می شود  ‎

ظاهراً بزرگ‌ترین تولیدکننده حافظه در دنیای تکنولوژی قصد دارد ظرف چند روز آینده شرکت خود را گسترش داده و بزرگ‌تر از قبل شود. طبق اظهارات شرکت “وسترن دیجیتال” همه مشکلاتی که مانع از خرید سن‌دیسک توسط این شرکت می‌شد در حال حاضر برطرف شده است. چنین به نظر می‌رسد که این شرکت قرار است سن‌دیسک […]

ظاهراً بزرگ‌ترین تولیدکننده حافظه در دنیای تکنولوژی قصد دارد ظرف چند روز آینده شرکت خود را گسترش داده و بزرگ‌تر از قبل شود. طبق اظهارات شرکت “وسترن دیجیتال” همه مشکلاتی که مانع از خرید سن‌دیسک توسط این شرکت می‌شد در حال حاضر برطرف شده است.

چنین به نظر می‌رسد که این شرکت قرار است سن‌دیسک را در ازای پرداخت ۱۹ میلیارد دلار خریداری نماید و سهم قابل توجهی که این شرکت در بازار کارت‌های حافظه SSD دارد را از آن خود نماید. شرکت سن‌دیسک که بیشتر با کارت‌های حافظه و مموری‌های USB شناخته می‌شود، مدتی است در تلاش تولید هارد درایو لپ‌تاپ است. گفتنی است که شرکت مذکور به عنوان تهیه کننده اصلی قطعات حافظه با شرکت‌های بزگی چون Apple و Nvidia همکاری داشته است. خالی از لطف نیست اگر به این نکته نیز اشاره کنیم که سن‌دیسک در سال ۲۰۱۴، به دلیل انقلاب در صنعت حافظه‌های فلش مورد تقدیر ریاست جمهوری وقت آمریکا، باراک اوباما قرار گرفت.

اگرچه هر دو شرکت نامبرده در کالیفرنیا واقع بوده، اما این اخبار از کانال وزارت بازرگانی چین منتشر شده است. جالب است به این نکته نیز اشاره کنیم که مدیرعامل سن‌دیسک، سانجای مهروتا اعلام کرده که وی و شرکتش مشتاق هستند تا با پیوستن به وسترن دیجیتال، این شرکت را در راستای رسیدن به هدفش که تبدیل شدن به شرکت برتر دنیا در زمینه حافظه است، یاری رسانند.

گفتنی است این قرارداد در روز ۱۲ ماه می یعنی فردا به صورت رسمی منعقد خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال