وسترن‌دیجیتال سریع‌ترین کارت حافظه 256 گیگابایتی میکرو اس‌دی جهان را معرفی کرد

به تازگی شرکت بزرگ وسترن دیجیتال از دو کارت حافظه میکرو اس‌دی رونمایی کرده که یکی از این محصولات را می‌توانیم به عنوان سریع‌ترین و قدرتمندترین کارت حافظه میکرو اس‌دی در جهان در نظر بگیریم. این محصولات جدید که تحت برند SanDisk در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، SanDisk Extreme microSDXC UHS-I card (سریع‌ترین میکرو اس‌دی […]

به تازگی شرکت بزرگ وسترن دیجیتال از دو کارت حافظه میکرو اس‌دی رونمایی کرده که یکی از این محصولات را می‌توانیم به عنوان سریع‌ترین و قدرتمندترین کارت حافظه میکرو اس‌دی در جهان در نظر بگیریم. این محصولات جدید که تحت برند SanDisk در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت، SanDisk Extreme microSDXC UHS-I card (سریع‌ترین میکرو اس‌دی جهان) و SanDisk Ultra microSDXC UHS-I card نام دارند در ظرفیت 256 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت و با اندازه‌ی بسیار کوچکی که دارند، می‌توانند در دستگاه‌های مختلفی همچون گوشی‌هایه وشمند، پهبادها، دوربین‌های عکاسی و … مورد استفاده کاربران قرار بگیرند. سرعت بسیار بالای این حافظه‌ها باعث شده تا نیاز کاربران در هر زمینه‌ای به صورت کامل برطرف شود و حتی نیازی به حافظه‌ی دیگری برای بالاتر بردن ظرفیت نیز وجود نداشته باشد.

یکی از مواردی که باعث شده تا در کنار سرعت بسیار بالای این محصولات، توجه کاربران بدان جلب شود، ظرفیت بسیار بالای این کارت حافظه است. اگر شما از عکاس‌های حرفه‌ای باشید و بخواهید ویدئوهایی با فرمت 4K را ذخیره کنید، بدون شک نیاز به کارت حافظه‌ای قدرتمند و با ظرفیت بالا دارید، در این صورت محصولات جدید شرکت وسترن دیجیتال می‌توانند نیاز شما را به صورت کامل برطرف سازند. آقای Dinesh Bahal مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت SanDisk نیز اذعان داشته که این کارت‌های حافظه‌ی جدید، به دنبال نیاز کاربران به محصولاتی انعطاف‌پذیر طراحی و تولید شده‌اند و می‌توانند نیاز روزمره کاربران را به صورت کامل برطرف سازند.

ترکیب سرعت و ظرفیت باعث شده تا بتوانیم کارت حافظه SanDisk Extreme microSDXC UHS-I card را یکی از بهترین محصولاتی که این روزها می‌توان پیدا کرد، معرفی کنیم. اینطور که سازندگان اعلام کرده‌اند، سرعت انتقال اطلاعات در این کارت، 100 مگابایت بر ثانیه می‌باشد و این یعنی در کسری از دقیقه، کاربران می‌توانند فایل‌های بسیار حجیم خود را نیز منتقل کنند. همچنین سرعت ذخیره تصاویر یا Write حدود 90 مگابایت بر ثانیه اعلام شده که این موضوع می‌تواند به عکاسان در ذخیره سریع و مکرر تصاویر کمک بسزایی نماید. همچنین ظرفیت بسیار بالای این محصول باعث شده تا به گفته‌ی سازندگان، کاربران امکان ضبط 14 ساعت ویدئوی 4K را داشته باشند، موضوعی که می‌تواند این کارت حافظه را به یک محصول ایده‌آل برای دستگاه‌های هوشمند تبدیل نماید.

Western Digital Launches World's Fastest 256GB microSD Card2

البته این تنها محصولی نیست که وسترن دیجیتال معرفی کرده و کارت حافظه دیگر یعنی SanDisk Ultra microSDXC UHS-I card نیز می‌تواند یکی از بهترین محصولاتی باشد که تا به امروز معرفی شده است. این کارت حافظه با توانایی ضبط ویدئوهای Full HD به مدت 24 ساعت و سرعت 95 مگابایت بر ثانیه‌ای انتقال اطلاعات، مناسب بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی باشد. همچنین باید اشاره داشته باشیم که این کارت حفاظه قادر خواهد بود تا تنها در عرض 2 دقیقه، 1200 عکس مختلف را ثبت کند.

استانداردها و ویژگی‌های فنی این کارت‌های حافظه را نیز نباید فراموش کنیم. هر دو این محصولات به صورت ضد آب، ضد شوک، ضد گرما و ضد ایکس‌-ری طراحی و تولید شده‌اند و می‌توانند نگرانی کاربران از بابت صدمه دیدن در موارد این‌چنینی را به صورت کامل برطرف سازند.

سازندگان به منظور همراهی با کاربران، یک اپلیکیشن اندرویدی اختصاصی با نام SanDisk Memory Zone نیز طراحی کرده‌اند که امکان تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان (بکآپ) را برای کاربران به ساده‌ترین روش ممکن فراهم می‌کند.

اما در مورد زمان عرضه و قیمت باید بگوییم که نسخه‌ی Ultra از این کارت حافظه 149.99 دلار و نسخه‌ی Extreme نیز 199.99 دلار قیمت خواهد داشت و قرار است سه ماهه‌ی پایانی سال 2016 میلادی، شاهد ورود این محصولات به بازار باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال