MWC 2015: شرکت SanDisk از کارت‌های حافظه‌ی 200 گیگابایتی خود رونمایی کرد

کمپانی آمریکایی SanDisk، در طی کنگره‌ی جهانی موبایل 2015، از طیف وسیعی از کارت‌های microSD خود رونمایی کرد، کارت‌های حافظه‌ی 200 گیگابایتی نیز در میان این محصولات معرفی شدند. این کارت‌ها با پشتیبانی از شبکه‌ی ابری، قابلیت یکپارچه شدن با سرویس‌هایی همچون Google Drive, Dropbox, Microsoft One Drive و Apple iCloud را داشته و کار تهیه‌ی نسخه‌ی […]

کمپانی آمریکایی SanDisk، در طی کنگره‌ی جهانی موبایل 2015، از طیف وسیعی از کارت‌های microSD خود رونمایی کرد، کارت‌های حافظه‌ی 200 گیگابایتی نیز در میان این محصولات معرفی شدند. این کارت‌ها با پشتیبانی از شبکه‌ی ابری، قابلیت یکپارچه شدن با سرویس‌هایی همچون Google Drive, Dropbox, Microsoft One Drive و Apple iCloud را داشته و کار تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعات را در صورت لزوم، آسان می‌نماید.

البته محصولات شرکت SanDisk، همیشه با محدودیت‌هایی همراه بوده که با پرداخت هزینه و خرید اشتراک، می‌توان از آنها استفاده کرد. با این حال، قصد داریم محصولاتی که توسط این کمپانی آمریکایی در کنگره‌ی جهانی موبایل عرضه شده است را معرفی کنیم.

اولین محصول، کارت حافظه‌ی 200GB Ultra microSDXC UHS-I می‌باشد که قابلیت قرارگیری در دوربین‌ها، تلفن‌ها، تبلت‌ها و به طور کلی، هر دستگاهی که دارای پورت microSD باشد را داشته و قادر خواهد بود تا اطلاعات را با سرعت 90 مگابایت در ثانیه، انتقال دهد. البته این کارت حافظه ارزان قیمت نبوده و برای به دست آوردن آن، باید 400 دلار (معادل 260 یورو)، هزینه کنید!

محصولات بعدی و پر سر و صدای SanDisk، کارت‌های حافظه‌ی Dual Drive و iXpand می‌باشند. Ultra Dual USB Drive با حجم 32 گیگابایتی خود، مناسب انتقال تصاویر از تلفن‌های اندرویدی به کامپیوترها با سرعت بسیار بالا بوده که از اتصال دهنده‌ی USB Type-C استفاده می‌کند و مدل بعدی نیز iXpand Flash Drive نام دارد که مناسب تلفن‌ها و تبلت‌های شرکت اپل بوده و با حجم 128 گیگابایت عرضه خواهد شد.

sandisk-128gb-ixpand

Dual Drive از دو اتصال‌دهنده‌ی USB 3.0 و USB 3.1 برای اتصال به انواع کامپیوترهایی که از هر دو نوع این پورت‌ها پشتیبانی می‌کنند، بهره می‌برد تا مشکلی از بابت اتصال نباشد. همچنین، این محصول جدید با اپلیکیشن Memory Zone، سازگاری کامل داشته و می‌تواند به شما در پشتیبان‌گیری اطلاعاتتان و قرار دادن آنها در شبکه‌هایی همچون Dropbox و OneDrive، کمک بسزایی کند. این محصول در نیمه‌ی دوم سال جاری و با قیمت 40 دلار (معادل با 25 یورو) عرضه خواهد شد.

iXpand Flash Drive نیز عملکردی مشابه به نمونه‌ی اندرویدی خود داشته و برای محصولات اپل عرضه می‌شود با این تفاوت که از اتصال دهنده‌ی Apple Lightning برای به حداکثر رسیدن سرعت، استفاده خواهد کرد. البته باید بدانید که این محصول، تنها می‌تواند اطلاعات را Copy کند و قابلیت Move برای آن در نظر نگرفته شده! مدل قبلی از این محصول که 64 گیگابایت ظرفیت داشت، حالا به مدلی 128 گیگابایتی ارتقاء پیدا کرده و با قیمت 150 دلار (معادل با 100 یورو) عرضه خواهد شد. علاوه بر آن، SanDisk نرم‌افزار iXpand Sync را با از تکنولوژی Touch ID شرکت اپل معرفی نمود تا مدیریت انتقال اطلاعات، آسان‌تر از گذشته بشود.

sandisk-high-endurance-microsdxc-64gb

همانطور که میبینید، سن‌دیسک با دستانی پر به این کنگره آمده بود، اما خود را برای آشنایی با یک محصول دیگر از این شرکت آماده کنید! محصولات دیگری که توسط این کمپانی بزرگ معرفی شد، کارت‌های حافظه‌ی microSD با تحمل‌پذیری بسیار بالا می‌باشد که به صورت کاملا اختصاصی، برای داش‌کم ها و سیستم‌های امنیتی خانه‌ها ساخته شده، چرا که فلش‌درایوهایی که در این محل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تحت فشار بسیار زیادی هستند. البته این تمام موضوع نیست و این کارت‌های حافظه، قادر خواهند بود در مدل 64 گیگابایتی خود، حدود 10,000 ساعت فیلم را در خود ذخیره کنند که قیمت آنها، 150 دلار بوده و مدل‌ دیگر که قابلیت ذخیره‌ی 5,000 ساعت فیلم را دارد، با ظرفیت 32 گیگابایت و قیمت 85 دلار عرضه خواهد شد.

به نظر شما، محصولات جدید SanDisk تا چه اندازه‌ای می‌تواند در بازار موفق ظاهر شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال