رونمایی سافایر از کارت گرافیک قدرتمند R9 Fury Nitro

شرکت بزرگ Sapphire که تنها محصولات شرکت AMD را تولید می‌نماید، اخیرا از دومین مدل فوق حرفه‌از از کارت گرافیک R9 Fury شرکت AMD با نام R9 Fury Nitro رونمایی کرده است. این کارت گرافیک که به دنبال معرفی R9 Fury Tri-X در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، پیشنهاد ویژه این شرکت به گیمرهای حرفه‌ای می‌باشد. در مورد […]

شرکت بزرگ Sapphire که تنها محصولات شرکت AMD را تولید می‌نماید، اخیرا از دومین مدل فوق حرفه‌از از کارت گرافیک R9 Fury شرکت AMD با نام R9 Fury Nitro رونمایی کرده است. این کارت گرافیک که به دنبال معرفی R9 Fury Tri-X در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، پیشنهاد ویژه این شرکت به گیمرهای حرفه‌ای می‌باشد. در مورد سیستم انتقال حرارت، کارت Fury Tri-X از سیستم خنک‌کنندگی بزرگ و فوق‌العاده خوبی بهره می‌برد که حالا در R9 Fury Nitro تقویت شده اندازه خنک‌کننده آن به 12.5 سانتی‌متر رسیده است.

خنک‌کننده آلومینیومی این کارت گرافیک با داشتن سه فن قدرتمند، می‌تواند دمای کارت را به خوبی به بیرون انتقال دهد. در بخش داخلی نیز شاهد وجود یک صفحه مدار چاپی (PCB) اختصاصی و ویرایش‌شده از سوی مهندسین سافایر هستیم که نسبت به نسخه‌ی مرجع از بورد FIJI که AMD برای R9 Fury معرفی کرده، بزرگ‌تر می‌باشد اما تمام طول کارت را در بر نمی‌گیرد. همچنین سازندگان اذعان داشته‌اند که بورد این کارت بر خلاف نسخه‌ی مرجع که 6-لایه بوده، 8-لایه می‌باشد.

Sapphire Intros Radeon R9 Fury NITRO Graphics Card 3

فرکانس پایه و کلاک هسته این کارت گرافیک نیز به صورت کارخانه‌ای اورکلاک شده تا قدرت آن کمی از نسخه‌ی مرجع بیشتر باشد. پهنای باند این کارت و حافظه‌ی موثر آن نیز به صورت دست‌نخورده باقی مانده و پهنای باند بسیار بالای 512GB/s به خاطر وجود حافظه‌ی HBM، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مورد آخری که در رابطه با R9 Fury Nitro می‌توانیم بگوییم نیز مربوط به خروجی اضافی این کارت می‌باشد. سازندگان سعی کرده‌اند در کنار خروجی‌های HDMI و DisplayPorts 1.2a، از یک کانکتور DVI نیز استفاده نمایند تا کاربران بتوانند با خیال راحت‌تری این محصول را خریداری و برای مانیتورهای قدیمی‌تر نیز استفاده نمایند.

Sapphire Intros Radeon R9 Fury NITRO Graphics Card 2

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال