اطلاعات جدیدی از گوشی‌های iPhone 6c و iPhone 6s منتشر شد

همانطور که می‌دانید زمان زیادی به معرفی گوشی‌هوشمند بعدی آیفون باقی نمانده و این در حالیست که ما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد محصولات بعدی این شرکت نداریم. شایعات و اخباری که پیشتر منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که این احتمالا نام آیفون بعدی، iPhone 6S خواهد بود و همچنین یک مدل کوچکتر از این گوشی با […]

همانطور که می‌دانید زمان زیادی به معرفی گوشی‌هوشمند بعدی آیفون باقی نمانده و این در حالیست که ما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد محصولات بعدی این شرکت نداریم. شایعات و اخباری که پیشتر منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که این احتمالا نام آیفون بعدی، iPhone 6S خواهد بود و همچنین یک مدل کوچکتر از این گوشی با نام iPhone 6S نیز به احتمال زیاد، وارد بازار خواهد شد.

طبق اطلاعات و تصاویری که به تازگی وب‌سایت 9to5Mac منتشر کرده، محصول بعدی اپل با بدنه‌ای فلزی عرضه می‌شود اما این بدنه‌، طراحی قبلی iPhone 6 را خواهد داشت. همانگونه که در عکس زیر مشخص شده، تقریبا می‌توانیم بگوییم که قسمت پشتی این گوشی هیچ تفاوتی با iPhone 6S ندارد. محل قرارگیری میکروفون، دوربین و حتی خطوط خاکستری رنگ که به آنتن این گوشی مربوط می‌شود نیز بدون هیچ تغییری باقی مانده است.

SAY HELLO TO THE IPHONE 6S, LEAKED IMAGES OF METAL FRAME REVEAL NO CHANGES 2

از طرفی، چون سوراخ‌های میکروفون و دوربین، دقیقا همانند نسخه‌ی قبلی این گوشی می‌باشد، می‌توان حدس زد که سیستم دوگانه‌ی دوربین که پیشتر خبر آن منتشر شده بود، برای iPhone 6S آماده نشده و احتمالا شاهد این سیستم در iPhone 7 باشیم.

اگر از بخش پاییینی نگاه دقیق‌تری داشته باشیم، دقیقا شش سوراخ برای اسپیکرها تعبیه شده و محل قرارگیری میکروفون و پورت‌ها نیز دقیقا همانند گذشته است.

SAY HELLO TO THE IPHONE 6S, LEAKED IMAGES OF METAL FRAME REVEAL NO CHANGES 3

با اینکه شکل خارجی این گوشی‌هوشمند تفاوتی با گذشته نداشته، اپل سخت‌افزار آن را ارتقاء داده که البته هنوز مواردی که تغییر پیدا کرده‌اند، مشخص نشده است. طراحی داخلی این گوشی نشان می‌دهد که احتمالا بوردی که قرار است در iPhone 6S قرار گیرد، طراحی کاملا متفاوتی با گذشته دارد.

SAY HELLO TO THE IPHONE 6S, LEAKED IMAGES OF METAL FRAME REVEAL NO CHANGES 4

اگرچه هنوز مشخص نیست که دیگر چه تغییراتی را در محصول بعدی اپل خواهیم دید، اما اگر بخواهیم بر اساس آنچه که در گذشته وجود دارد و احتمالا دوباره نیز تکرار می‌شود قضاوت کنیم، این تغییرات بسیار اندک خواهند بود.

شایعات دیگر در مورد این گوشی به دوربین ارتقاء یافته و 12-مگاپیسکلی آن، صفحه‌نمایش 1080p و همچنین تکنولوژی Force Touch که برای اولین بار در ساعت هوشمند اپل مورد استفاده قرار گرفت، مربوط می‌شوند. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، iPhone 6S می‌تواند یک گوشی تقویت‌شده نسبت به نسل قبلی خود باشد و تغییر خاصی در آن به وجود نیامده است.

SAY HELLO TO THE IPHONE 6S, LEAKED IMAGES OF METAL FRAME REVEAL NO CHANGES 5iphone_6s_leaked_metal_chassis_08-640x427-c iphone_6s_leaked_metal_chassis_05-640x427-c iphone_6s_leaked_metal_chassis_06-640x427-c iphone_6s_leaked_metal_chassis_07-640x427-c

همزمان با انتشار این اخبار، شایعات در مورد نسخه‌ی کوچکتر آیفون با نام iPhone 6C نیز داغ شده و Ange Wu، از تحلیل‌گران دنیای تکنولوژی، اذعان داشته که این گوشی‌هوشمند بدنه‌ای فلزی خواهد داشت. نسخه‌ی کوچکتر از آیفون با نام iPhone 5C که پیشتر عرضه شده بود، بدنه‌ای پلاستکی داشت که البته واقعا کیفیت آن نیز بالا نبود و از پلاستیک مرغوب در ساخت آن استفاده نشده بود. با این‌حال بعید است که امسال بتوانیم این گوشی‌هوشمند را در کنار iPhone 6S و iPhone 6S Plus ببینیم.

البته از آنجایی که iPhone 6C در چنین زمانی که تمامی محصولات به سخت‌افزارهایی قدرتمند مجهز می‌شوند، معرفی خواهد شد، نباید انتظار این را داشته باشیم که iPhone 6C نیز همانند iPhone 5C باشد و احتمالا این محصول شباهت بیشتری با iPhone 5S داشته باشد. در واقع احتمال اینکه آیفون به دنبال پیشنهاد محصولی قدرتمند با اندازه‌ی کوچکتر به خریداران باشد، بیشتر است تا بخواهد یک آیفون پلاستیکی با مشخصات فنی نه چندان قدرتمند را عرضه کند.

با این حال هیچ کدام از این اطلاعات هنوز تایید نشده‌اند و احتمالا برای مشاهده‌ی iPhone 6C در بازار تلفن‌های همراه، باید تا سه ماهه‌ی اول سال 2016 صبر کنیم. اپل نیز برای آماده سازی محصولات خود، به اندازه‌ی کافی زمان دارد و می‌تواند در مورد جنس بدنه‌ی iPhone 6C بهتر تصمیم‌گیری کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال