نسل دوم اپل واچ احتمالا به دوربین FaceTime مجهز باشد

بر اساس گزارشی از وب‌سایت معتبر 9to5Mac، نسل بعدی ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ احتمالاً از یک دوربین جلوی FaceTime برخوردار باشد. انتظار می‌رود نسل دوم گجت پوشیدنی اهالی کوپرتینو تا اوایل سال 2016 میلادی رونمایی شود. بنا به گزارش، دوربین یاد شده در نسل دوم ساعت هوشمند اپل، در گودی بالای ساعت […]

بر اساس گزارشی از وب‌سایت معتبر 9to5Mac، نسل بعدی ساعت هوشمند اپل موسوم به اپل واچ احتمالاً از یک دوربین جلوی FaceTime برخوردار باشد. انتظار می‌رود نسل دوم گجت پوشیدنی اهالی کوپرتینو تا اوایل سال 2016 میلادی رونمایی شود.

بنا به گزارش، دوربین یاد شده در نسل دوم ساعت هوشمند اپل، در گودی بالای ساعت جای خواهد گرفت. همان‌گونه که انتظار می‌رود این ویژگی کاربران را قادر خواهد ساخت تا تماس‌های صوتی و تصویری را از طریق این گجت پوشیدنی برقرار کنند.

هنوز این طرح برای جایگذاری دوربین، نهایی نشده است و دور از انتظار نخواهد بود که وجود این دوربین به نسل‌های بعدی ساعت هوشمند اپل موکول شود.

همچنین بر اساس شایعاتی دیگر، نسل دوم اپل واچ، به لطف اتصالات بی‌سیم وای فای سعی دارد خود را از آیفون مستقل کند. چیپست جدید وایرلس ویژگی‌های جدید و مهمی را برای این ساعت به ارمغان آورده است. ظاهراً باتری در اپل واچ بعدی نیز بدون تغییر باقی‌مانده یا دست کم مقداری بهبود خواهد داشت.

بر اساس تحقیقاتی که توسط خود اهالی کوپرتینو انجام شده است، اغلب کاربران این گجت دوست داشتنی، آن را آخر شب‌ها شارژ می‌کنند و شارژ در شب را بهتر می‌پسندند. اکثر غریب به اتفاق کاربران اپل واچ اظهار کرده‌اند که معمولاً در پایان روز حدود 30الی 40 درصد ذخیره باتری در دستگاه آنان باقی می‌ماند.

نسل دوم اپل واچ احتمالاً مانند نسل اول آن در انواع مختلفی عرضه گردد که قیمت این مدل‌ها رنج متغیری از 1000 دلار در مدل استیل تا 1000 دلار در سایر مدل‌ها خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال