بازوی سلفی، مونوپادی برای فرار از تنهایی

آیا تصاویر ثبت شده توسط عکاس معروف، مراد عثمان و آلبوم عکس‌های معروف آن  را به یاد دارید؟! در این تصاویر، عکاس به دنبال معشوقه خود به مکان‌های عجیب و متفاوت دنیا سفر کرده و در حالتی خاص عکس‌برداری می‌کند. هم اکنون به کمک بازوی سلفی و بدون شرکت فردی دیگر در این نمایش، می‌توانید […]

آیا تصاویر ثبت شده توسط عکاس معروف، مراد عثمان و آلبوم عکس‌های معروف آن  را به یاد دارید؟! در این تصاویر، عکاس به دنبال معشوقه خود به مکان‌های عجیب و متفاوت دنیا سفر کرده و در حالتی خاص عکس‌برداری می‌کند. هم اکنون به کمک بازوی سلفی و بدون شرکت فردی دیگر در این نمایش، می‌توانید به ثبت چنین تصاویری اقدام نمایید.

gsmarena_001

این یک ایده جدید در زمینه طراحی بوده و در کنار آن، بسیار مزحک و خنده‌دار نیز به نظر می‌رسد. به منظور خلق تصاویری جدید برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی، هنرمندانی با نام‌های اریک اِسنی و جاستین کرو اقدام به طراحی و تولید بازویی کرده‌اند که به ایجاد تصاویری با ذهنیت وجود فردی در کنارتان کمک خواهد کرد. همچنین این شیوه عکاسی می‌تواند جایگاه عکاسی سلفی تک‌نفره مرسوم کاربران در شبکه‌های اجتماعی را نیز بگیرد.

بازوی سلفی از فایبرگلاس ساخته شده است و از این نظر بسیار سبک بوده و برای بسیاری از افراد قابل استفاده است. این وسیله تنها به منظور عکاسی سلفی ساخته شده و صادقانه باید گفت که عکاسی با آن، نمایی جدید از عکاسی سوژه را محیا خواهد کرد. علاوه بر آن که به کمک بازوی سلفی شاهد ژست جدیدی از سوژه‌ها در عکس‌ها هستیم.

gsmarena_002

در کنار مزحک بودن استفاده از این وسیله در دنیای مدرن امروزه که نشان‌دهنده کاهش رابطه‌ها امروزی است، ترجیح می‌دادیم که کمتر شاهد دست زامبی مانند این مونوپاد باشیم. مطمئنا وجود لوازم جانبی مناسب در فروشگاه‌ها برای این وسیله جالب، می‌‌تواند به میزان علاقه‌مندان آن بیافزاید. همانطور که کسی از دوستداران سلفی، علاقه‌ای به عکاسی با چنین دستگاهی (کمی وحشتناک) را نخواهد داشت!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال