ROAM-e نام این پهباد مخصوص ثبت تصاویر سلفی است؛ ابزاری برای خودشیفتگان

اگر شما از آن دست افرادی هستید که از دیدن چوب‎های سلفی در بین عموم آزرده می‎شوید، پس حالا نگاه خود را برگردانید، چون ROAM-e اوضاع را به کل تغییر می‎دهد. ROAM-e در قالب یک دستگاه سلفی پرنده معرفی می‎شود، و ترکیب اجتناب ناپذیری از پهبادها و نیاز به تعداد روز افزون تصاویری از شما […]

اگر شما از آن دست افرادی هستید که از دیدن چوب‎های سلفی در بین عموم آزرده می‎شوید، پس حالا نگاه خود را برگردانید، چون ROAM-e اوضاع را به کل تغییر می‎دهد.
ROAM-e در قالب یک دستگاه سلفی پرنده معرفی می‎شود، و ترکیب اجتناب ناپذیری از پهبادها و نیاز به تعداد روز افزون تصاویری از شما در مکان‎های عجیب می‎باشد.
این پهباد دارای دو پره در بالا به همراه تیغه‎های قابل تا شدن است، بنابراین به راحتی درون کیف شما جمع می‎شود، و آماده این می باشد تا برای آن لحظات بسیار مهم سلفی به کار گرفته شود.

ROAM-e نام این پهباد مخصوص ثبت تصاویر سلفی -

ایده‎ی پشت این پهباد این است که به دنبال به پرواز در آوردن آن شروع به گرفتن عکس در هوا کند. کمپانی سازنده می‎گوید که این دستگاه بیشتر از 25 متر از شما دور نمی‎شود و با استفاده از عملکرد تعقیب کاربر (Follow Me function)، شما قادر به این خواهید بود آن را در فاصله‎ی 3 متری نگه دارید.
این دستگاه دارای قابلیت شناخت چهره است، بنابراین از شخص مورد نظر تنها عکس می‎گیرد و می‎تواند عکس‎های کامل پانورامایی با چرخش 360 درجه بگیرد. در مرکز این پهباد یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دارد. می‎توانیم حدس بزنیم ماجراجویان از این دستگاه به خوبی استقبال کنند، به عنوان مثال شما می‎توانید به دنبال قرار گرفتن در بالای یک صخره از خود عکس بگیرید، یا در مکان‎هایی که در غیر اینصورت امکان گرفتن عکس از آنجا وجود نداشته است.
پیش فروش ROAM-e با قیمت 349 دلار آغاز شده است.
البته این اولین پهباد مخصوص این کار نیست. ما قبلا شاهد Lily بودیم، که بیشتر دوست داشت یک دوربین پرنده نامیده شود تا پهباد، و البته Nixie نیز وجود دارد، که یک دستگاه پوشیدنی است که شما برای گرفتن تصاویر سلفی می‎توانید آن را اجرا کنید.