تعرفه ارسال پیامک بین 88 تا 323 ریال است

تعرفه پیامک برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری هر اپراتور تلفن همراه متفاوت است که آگاهی از تمام هزینه‌ها برای هر کاربری ضروری است. این هزینه‌ها از 88 ریال شروع شده و تا حداکثر 323 ریال وجود دارد که در این مطلب تمام هزینه‌ها شرح داده شده است. در سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول هزینه هر صفحه […]

تعرفه پیامک برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری هر اپراتور تلفن همراه متفاوت است که آگاهی از تمام هزینه‌ها برای هر کاربری ضروری است.

این هزینه‌ها از 88 ریال شروع شده و تا حداکثر 323 ریال وجود دارد که در این مطلب تمام هزینه‌ها شرح داده شده است.

در سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول هزینه هر صفحه پیامک فارسی 99 ریال و برای پیامک‌های با زبان لاتین 323 ریال است. این مبلغ در سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول نیز به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۱۱۶ ریال و به ازای هر صفحه پیامک لاتین نیز ۲۷۴ ریال است.

هزینه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل نیز هر صفحه پیامک فارسی ۸۹ ریال و هر صفحه پیامک لاتین ۱۶۰ ریال به ازای هر صفحه می‌باشد. هزینه ارسال پیامک با سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز به ازای هر صفحه پیامک فارسی، ۱۰۵ ریال بوده و هر صفحه پیامک لاتین نیز  برای کاربران ۱۹۹ ریال هزینه خواهد داشت.

در سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور رایتل نیز تعرفه ارسال پیامک فارسی 88 ریال بوده و تعرفه ارسال پیامک به زبان لاتین ۱۵۹ ریال است. این تعرفه در سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل به ازای هر صفحه به زبان فارسی ۸۹ ریال و به ازای هر صفحه پیامک لاتین ۲۲۰ ریال محاسبه می‌شود.