سیری در iOS 11 ظاهرا قادر به یادگیری رفتار کاربر خواهد بود

ما انتظار داریم در مراسم خردادماه WWDC 2017 اپل، این شرکت سیستم‎عامل iOS 11 را معرفی کند (با اعلام زمان عرضه‎ی آن که احتمالا به همراه مدل‎های جدید آیفون خواهد بود). iOS 11 بدون شک تغییرات و قابلیت‎های متعدد جدیدی در خود داشته است و وب‎سایت The Verifier اشاره می‎کند که دستیار صوتی اپل یعنی […]

ما انتظار داریم در مراسم خردادماه WWDC 2017 اپل، این شرکت سیستم‎عامل iOS 11 را معرفی کند (با اعلام زمان عرضه‎ی آن که احتمالا به همراه مدل‎های جدید آیفون خواهد بود). iOS 11 بدون شک تغییرات و قابلیت‎های متعدد جدیدی در خود داشته است و وب‎سایت The Verifier اشاره می‎کند که دستیار صوتی اپل یعنی سیری با تغییرات فراوانی روبرو خواهد شد.

براساس گزارش این وب‎سایت، آن‎ها ادعا می‎کنند که در iOS 11 سیری ظاهرا قادر به یادگیری رفتار کاربر خواهد بود، یعنی براساس نحوه‎ی استفاده‎ی سیری از کاربر، او خود را وفق خواهد داد و حتی شاید بعضی از رفتار کاربر را پیش‎بینی کند. این گزارش در ادامه می‎افزاید که اپل سیری را با اپ iMessage ادغام و امکان همگام شدن با آی‎کلاد را ارائه می‎دهد.

برای بررسی صحت این اخبار بایستی صبر کنیم ولی وب‎سایت 9to5Mac اظهار می‎دارد که اپل در گذشته پتنت‎هایی برای قابلیت‎های مشابهی ثبت کرده است، در نتیجه شاید به طور کامل این قضیه رد نمی‎شود. فراموش نکنیم که شرکت‎هایی مانند گوگل و آمازون در حال حاضر در حوزه‎ی هو‎ش‎مصنوعی از اپل با ارائه‎ی محصولات خود یعنی الکسا و Google Assistant جلو هستند، علاوه بر این سامسونگ به تازگی Bixby را معرفی کرده است و یقینا اپل دوست ندارد از رقبای خود عقب باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال