پیام‌رسان اسکایپ برای اندروید به‌روزرسانی شد؛ زمان‌بندی تماس‌ها، باز کردن مستقیم فایل‌های آفیس

اپلیکیشن اندروید پیام‌رسان محبوب اسکایپ، امروز به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده که 2 ویژگی جدید را با خود به ارمغان آورده است. اولین ویژگی، قابلیت برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تماس‌ها در نرم‌افزار Outlook آن‌ هم به صورت مستقیم از خود اسکایپ (تصویر سمت چپ). برای این کار کافی است روی نام فردی که می‌خواهید تماس با […]

اپلیکیشن اندروید پیام‌رسان محبوب اسکایپ، امروز به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرده که 2 ویژگی جدید را با خود به ارمغان آورده است.

اولین ویژگی، قابلیت برنامه‌ریزی و زمان‌بندی تماس‌ها در نرم‌افزار Outlook آن‌ هم به صورت مستقیم از خود اسکایپ (تصویر سمت چپ). برای این کار کافی است روی نام فردی که می‌خواهید تماس با او را برنامه‌ریزی کنید، ضربه زد و سپس از منوی ظاهر شده در گوشه بالا سمت راست، گزینه مناسب را انتخاب کنید. بعد از اینکه شما این رویداد را ایجاد کردید، قادر خواهید بود فردی را که می‌خواهید با وی مکالمه کنید را به این رویداد دعوت کنید. خبر خوب در رابطه با این ویژگی این است که برنامه‌ریزی و زمان‌بندی در سایر اپلیکیشن‌های تقویم هم قابل اجرا است و تنها مختص نرم‌افزار Outlook مایکروسافت نخواهد بود.

skype update

ویژگی بعدی این است که اپلیکیشن اسکایپ اندروید، با سایر اپلیکیشن‌های اندرویدی مایکروسافت آفیس ادغام و یکپارچه سازی شده است. پس اگر شما نرم‌افزارهای ورد، اکسل و پاورپوینت را روی گوشی اندرویدی خود نصب داشته باشید، زمانی که یک فایل داکیومنت را در اسکایپ دریافت کنید، قادر خواهید بود تنها با یک ضربه آن را در نرم‌افزار مرتبط با فایل مستقیماً باز کنید. اگر شما نرم‌افزار مرتبط با فایل دریافتی خود را از مجموعه آفیس نصب نداشته باشید، دستور‌العمل دانلود و نصب آن برای شما نمایش داده خواهد شد. با این تفاسیر می‌توان گفت این اقدام اهالی ردموند، روش جدیدی برای تحمیل نرم‌افزارهای خود به کاربران اسکایپ بوده و ویژگی دوم ادغام شده در پیام‌رسان اسکایپ به سادگی از حق انتخاب کاربران برای باز کردن نرم‌افزارهای خود چشم‌پوشی کرده است.

در هر صورت، نسخه به‌روز شده اسکایپ در حال حاضر، در منبع اصلی اپلیکیشن‌های اندرویدی یعنی پلی استور گوگل برای دریافت دردسترس قرار گرفته است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال