مایکروسافت از تغییرات آینده اسکایپ سخن می‌گوید

مایکروسافت به عنوان قسمتی از برنامه‎هایش در بحث مدرنیزه کردن اپلیکیشن اسکایپ، بعضی از تغییرات کلیدی و بهبودهایی که در طول هفته‎های آینده برای این اپلیکشین در نظر گرفته است را اعلام کرد. ابتدا، زبانه‎ی Call phones تنها Calls نام خواهد گرفت و به دنبال آن کاربران به تمامی انواع تماس‎ها از جمله تماس‎های ویدئویی […]

مایکروسافت به عنوان قسمتی از برنامه‎هایش در بحث مدرنیزه کردن اپلیکیشن اسکایپ، بعضی از تغییرات کلیدی و بهبودهایی که در طول هفته‎های آینده برای این اپلیکشین در نظر گرفته است را اعلام کرد.

ابتدا، زبانه‎ی Call phones تنها Calls نام خواهد گرفت و به دنبال آن کاربران به تمامی انواع تماس‎ها از جمله تماس‎های ویدئویی با صوتی رایگان اسکایپ به اسکایپ، و هم‎چنین تماس به شماره‎های موبایل یا خط زمینی که نیاز به استفاده از Skype Credit دارند، دسترسی خواهند داشت.

مایکروسافت از تغییرات آینده اسکایپ سخن می‌گوید

زبانه‎ی مورد نظر ابتدا در اختیار کاربران اندرویدی و سپس iOS قرار خواهد گرفت.

در ادامه، اگر یک تماس گروهی برقرار باشد و فردی که در ابتدا آن را آغاز کرده باشد قطع کند، تماس ادامه خواهد یافت، به جای آن‎که متوقف شود (روندی که در حال حاضر به چشم می‎خورد).

این شرکت در پستی در وبلاگ‎ خود در این رابطه گفته است “یعنی این‎که بحث گروهی، اگر فردی غیر منتظره به خانه‎ی شخص اول آمده یا حتی اگر شام آماده باشد، قطع نخواهد شد.”

و در نهایت، به دنبال آپدیتی که در پیش روی اسکایپ است، هم‎چنین کاربران امکان این را خواهند داشت یک پیام ویدئویی با متنی به جای تماس‎های فعلی صوتی برای اشخاص به جا بگذارند.

مایکروسافت از تغییرات آینده اسکایپ سخن می‌گوید

البته، قابلیت صندوق صوتی هم‎چنان به چشم خواهد خورد، بنابراین شما اگر بخواهید می‎توانید هم‎چنان از آن استفاده کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال