اپلیکیشن اندروید اسکایپ به‌روزرسانی شد؛ بهبود جستجو، قابلیت ذخیره پیام‌های ویدئویی

اپلیکیشن اندروید پیام‌رسان محبوب اسکایپ با دریافت یک به‌روزرسانی و ارتقا به نسخه 6.11 با خود ویژگی‌های و قابلیت‌های جدیدی نظیر امکان ذخیره ویدئوها، اشتراک‌گذاری تصاویر در گروه‌ها و همچنین جستجوی پیشرفته و بهبودیافته را با خود به ارمغان آورده است. در این نسخه آپدیت شده، شما قادر خواهید بود تا ویدئوهای ضبط شده و […]

اپلیکیشن اندروید پیام‌رسان محبوب اسکایپ با دریافت یک به‌روزرسانی و ارتقا به نسخه 6.11 با خود ویژگی‌های و قابلیت‌های جدیدی نظیر امکان ذخیره ویدئوها، اشتراک‌گذاری تصاویر در گروه‌ها و همچنین جستجوی پیشرفته و بهبودیافته را با خود به ارمغان آورده است.

skype

در این نسخه آپدیت شده، شما قادر خواهید بود تا ویدئوهای ضبط شده و یا دریافت شده را تنها به یک ضربه و به‌آسانی در گالری تصاویر گوشی خود ذخیره کنید. همچنین در این نسخه این امکان را خواهید داشت تا مستقیماً تصاویر گالری خود را به مکالمات و گفتگوهای گروهی ارسال کرده و از طرف دیگر خواهید توانست تا فایل‌های دریافتی اعم از تصاویر یا ویدئوها و یا هرچیز دیگری را از یک گروه به گروه دیگر ارسال کنید.

skype-1

علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده در بالا، در نسخه جدید اسکایپ با لمس طولانی و نگه‌داشتن انگشت روی یک مخاطب یا یک گفتگو، یک نوار ابزار جدید باز شده که گزینه‌هایی نظیر پاک‌کردن، علامت‌گذاری به‌عنوان خوانده شده و یا قطع صدای اعلانات را در اختیار شما قرار خواهد داد. در نهایت این به‌روزرسانی ویژگی جستجو در محتوای گفتگوها را با خود به همراه آورده و شکلک‌های جدیدی را هم به اسکایپ اضافه کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال