قابلیت ترجمه همزمان پیام‌رسان اسکایپ برای کاربران ویندوز آن در دسترس قرار گرفت

پیام‌رسان محبوب اسکایپ به‌تازگی اعلام کرده است که کار عرضه عمومی قابلیت ترجمه پیام‌رسان‌ خود را به اتمام رسانده و حالا کاربران ویندوزی این اپلیکیشن، می‌توانند از آن استفاده کنند. این قابلیت همان‌طور که از اسم آن مشخص است، کاربرانی را که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند قادر می‌سازد تا با یکدیگر به راحتی ارتباط […]

پیام‌رسان محبوب اسکایپ به‌تازگی اعلام کرده است که کار عرضه عمومی قابلیت ترجمه پیام‌رسان‌ خود را به اتمام رسانده و حالا کاربران ویندوزی این اپلیکیشن، می‌توانند از آن استفاده کنند. این قابلیت همان‌طور که از اسم آن مشخص است، کاربرانی را که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند قادر می‌سازد تا با یکدیگر به راحتی ارتباط برقرار کرده و صدای آن‌ها را به صورت همزمان ترجمه کرده تا مطمئن شوند هیچ قسمت از مکالمه را از دست نداده‌اند.

skype

برای آن دسته از کاربرانی که با نحوه کار با این قابلیت آشنا نیستند، باید بگوییم که با کلیک کردن روی آیکون کره در گوشه سمت راست و بالای این برنامه (مطابق تصویر زیر) می‌توانید آن را فعال کنید.

skype translates

چینی ماندرین، انگلیسی، فرانسوی، آلمان، ایتالیایی، پرتغالی و اسپانیایی زبان‌های هستند که در حال حاضر توسط مترجم صدا به صدای اپلیکیشن اسکایپ پشتیبانی می‌شوند. انتظار می‌رود تا دامنه پشتیبانی زبان‌ها در این پیام‌رسان به مرور زمان کامل‌تر و بیشتر شود.

گفتنی است اهالی ردموند، با انتشار خبر فعال شدن این قابلیت، حقایق جالب دیگری را هم در مورد آن اعلام کرده‌اند. به عنوان مثال در این گزارش آمده که ترجمه فرانسه به انگلیسی محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین ترجمه بوده و از سوی دیگر از زمانی که این قابلیت فعال شده نیز حدود 400 درصد تعداد تماس‌های گرفته شده با این اپلیکیشن افزایش یافته است.

اگر شما از کاربران ویندوزی اسکایپ هستید و اپلیکیشن شما از این قابلیت هنوز پشتیبانی نکرده و آن را ندارد، احتمالاً نسخه اپلیکیشن شما قدیمی بوده و باید آخرین نسخه آن را دانلود و نصب کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال